Bloggerina Interjú Project I.

Bloggerina Interjú Project I.
Elérkeztünk a Blog következő Project-jéhez , ami nem más mint a híres vagy éppen kezdő de tehetséges Bloggerinák kifaggatása.
Az első interjúban az én egyik nagy kedvencemet az Á la Nora bloggerináját Nórit kérdezgettük terveiről , elképzeléseiről és kedvenceiről.

Á la Nora - interjú Nórával!

1.A blogod jelen pillanatban 660 követővel büszkélkedhet , amihez nagyon gratulálunk. Gondoltad volna mikor elkezdted , hogy ilyen sokan lesznek akik olvasnak majd ?
--- Először is köszi szépen! Bevallom, nem hittem volna hogy ilyen sokan fognak majd olvasni, bár valahol a szívem mélyén reméltem hogy ha tetszeni fog a blogom másoknak egyre többen és többen leszünk majd.

2. Mi ösztönzött arra , hogy indítsd el a saját blogod ? Volt valaki akire felnéztél és az Ő hatására kezdted el ?
--- Szerettem beauty blogokat olvasni és épp egy sikeres vizsgaidőszakot zártam, előttem volt a nyár - úgy voltam hogy miért ne próbálhatnám meg én is. Szeretek vásárolni, sminkelni, körmöt festeni, új embereket megismerni, ehhez jó felületnek tűnt a blog.

3.Melyik az a hely vagy esemény ahova minden vágyad eljutni ?
--- Párizsba szeretnék újra eljutni, de most nem 1 napra, hanem legalább 1 hétre! :)

4.Ki az a híres személyiség akinek a stílusa vagy munkássága hatással van rád?
--- Christina Aguilera hangjába szerelmes vagyok, nagyon örülök hogy visszatért, csodás számai vannak.

5. Ki az a környezetedben élő személy aki a legnagyobb hatással van rád?
--- Az anyukám az, akinek a kedvességére és szorgalmára csak felnézni tudok, igazi példaképem.

6. Mi az 5-10 éves terved ? 
--- Lediplomázok, elkezdek főállásban dolgozni, később remélhetőleg férjhez megyek és 10 múlva szeretnék már legalább 1 pici babót a sajátomnak tudni :)

7.Mi lenne az ami a legnagyobb dolgot/előre lépést jelentené a Blognak ?
--- A mostani bloggertalálkozót tartanám egy ilyen jelentős lépésnek, a legnagyobb dolog talán az lenne, ha továbbiakra is hívnának, illetve sajtótájékoztatókon való részvétel, esetleg egy női magazin hasábjain való szereplés.

8.Mit éreztél amikor megtudtad , hogy szerepel a neved a 2. Primőr Kozmetikai Kft. bloggertalálkozó listáján ?
--- Hihetetlen boldog voltam, hogy én is azok között szerepelek, akiket már régóta olvasok. 1,5 éve még csak álmozhattam erről, de most valóra vált.

9.Mi a kedvenc kozmetikai , ruha és autó márkád?
--- Ár-érték szempontjából talán Essence, mert nagy a kínálata és folyton megújul. Ruhaügyileg a H&M-et is pont ezért mondanám. Autó rajongónak nem vagyok mondható, de egy Volvót azért elfogadnék :D

10. Mi a kedvenc parfümöd neve ?
--- Christina Aguilera by Christina Aguilera 

11.Mi az álom munkád? Mit dolgoznál szívesen ?
--- Szívesen dolgoznék egy vállalat kreatív menedzsmenti részlegén, de a HR is érdekel.

12. Mi a véleményed az azték , az ombre  stílusról ?
--- Az azték minta nagyon tetszik, klassz hogy bejött a divatba. Az ombre mint hajstílus nem az én világom,de azt is lehet stílusosan elkészíteni.

13. Mi az a dolog amit nem kedvelsz a Blogos világban ?
--- Irigykedést és a rosszindulatú névtelen kommentelőket.

13.+1. Írj valamit a beauty blogok életéről , az életről és csak úgy ! :)
--- Kívülről elsőre egyszerűnek és fenségesnek tűnik a beauty bloggerinák élete, de mióta én is blogok, rájöttem hogy a sok jó mellett azért nehézség is akad bőven. Sok idő és a családtagok/párunk megértése is kell olykor, de bátran mondhatom: megéri és imádom! :)

Nagyon szépen köszönjük Nórinak és sok sok sikert kívánunk a továbbiakban ! 
Ha tetszett írj kommentárt , vagy ajánlj te is blogot akinek a Bloggerináját kifaggathatnánk! :)
És kövessétek az Blogot!!! :)
xoxo.Mia

5 megjegyzés:

  1. köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt olvasni!!:)Imádom Nórit!!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó és érdekes a blogotok!!! :)))Esetleg egy kölcsönös követést?

    VálaszTörlés
  4. Barbara: Igen , mi is oda vagyunk érte ! Tehetséges aranyos fiatal hölgy!
    Gerda: Köszönjük szépen! :) Igazán jól esik ha ilyen kommentet kapunk ! És a Blogod követése is természetes!

    VálaszTörlés