Köki Haul - New Yorker ruha és Claire's füldíszek

Köki HAUL
Elég régen nem posztoltam semmi értelmeset, de ma jártam a Köki terminálban vásárolgatni és vettem egy pár dolgot, mivel a (végre itt lévő) tavasz miatt leárazások vannak, szezon meg fazon csere :D
A New Yorkerben sok minden ( shortok,toppok,rövid felsők,magas derekú szoknyák) 1500 forint , 2000 (Egybe ruhák, felsők, meleg pulcsik és farmer kabátok) és 3000 ( különlegesebb darabok) forint között vannak leárazva .

Ezt a ruhát csütörtökön néztem ki az Árkádban ( Budapesti) de szombat délelőtt már nem volt csak a kistestvére, ami egy rövidebb, tunika kiszerelés a hátulján szív alakú kivágással, de ugyan ebben a 2000 forintos ár kategóriában. Gondolkoztam rajta,hogy azt veszem meg de, annyira nem tetszett a rövidebb változat és még jó is,hogy ott hagytam mert a KÖKI New Yorkere még tele van a leárazott rucikkal :) 
XS-es méretű, Fishbone Sister márkájú , az eredeti ára pedig 3790 forint.
A Claire's üzlete táján mindig van valami jó kis leárazás , akció ezért benéztem , hátha az általam kinézett nyaklánc is akciós lett, de sajnos nem hogy olcsóbban , de egyáltalán nem volt a nyaklánc, de az eladó csajszi megsúgta,hogy eléggé megéri elnézni a füldíszek környékére, és igaza is lett,ugyan is MINDEGYIK füldísz, legyen az akármilyen extravagáns 300 forint volt, 2 DB vásárlása után pedig választhatsz még egyet :) 
Úgyhogy az egyik meg ajándékba :D 580 forintból megúsztam három szépséggel amiknek az eredeti árai :
Arany szíves: 1.090 forint
Arany lógós:1190 forint
Arany szegecses-fésűs lógós :2.190 forint 
Mai jó fogás: 8260 forint helyett bevásároltam 2580 forintból! :)

Ti a mostanában bekövetkező árzuhanások során miket szereztetek be nagyon olcsón ?


3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon cuki ez a ruha és most rendesen felkeltetted az érdeklődésemet a New Yorkeres leárazások iránt, jövőhéten el is megyek és megnézem van-e számomra valami, shortok, topok jöhetnek:)
    Szerintem az utóbbi időben nagyon szuper dolgokat találni a NY-ben, jó irányt vettek át, régen nem szerettem annyira.

    VálaszTörlés
  2. a fülbevalók nagyon érdekesek :) megmutatod majd felvéve is? :)

    VálaszTörlés
  3. Nicoledoll: remélem,hogy találtál valamit :) Igen mostanában tényleg áttértek egy másik útra- és az a jó irány!
    Monika: Persze , majd lesz egy ékszer kollekciós poszt is, mert van rá érdeklődés :)

    VálaszTörlés