Mit hozott a Mikulás ?:)

Mit hozott a Mikulás?
Családi hagyomány,hogy nálunk 5-én késő este , nem pedig 6-án reggel (vagy este) hozza az ajándékot az öreg fickó és ezt sokan furcsállják is. Ahogy azt is , hogy nállunk nem csak csokit, cukrot hanem kis apróságot ( kisebbeknél játékot, nálam sminket vagy ékszert jelent) is rejt a piros csomagocska.
Hogy idén mit tartogatott számomra Télapó?
Az első ami kibukott a csokik közül az Essence-Colour Arts szemhéj bázisa.
És mi az aminek elengedhetetlen kelléke a bázis?...
Az Essence Pigment!! :) A por Studio 54-es arany-csillámos árnyalata lelt nálam meleg otthonra .
A harmadik kozmetikai ajándékom egy HeliaD márkájú cseresznyés tusfürdő.
Elképedtem,hogy milyen erős és finom illata van.
Még ma is érzem magamon az illatát, pedig tegnap este fürödtem meg vele :)
iiimáádom.

Nagyon örülök az idei ajándékoknak mert már tavaly nyár óta nyaggatom a páromat,hogy nagyon fáj a fogam egy bázisra,úgyhogy most kereshetek mást amiért áhítozhatok :D
Bokeh_4_large
Titeket mivel lepett meg a nagy szakállú?:)
Boldog Mikulást! :P



2 megjegyzés:

  1. A bázisról nagyon jókat olvastam, tegnap meg is vettem magamnak Mikulásra. A tusfürdőt pedig megnézem majd DM-ben, felkeltetted az érdeklődésemet :-)

    VálaszTörlés
  2. Én még DM-ben (legalább is nálunk) még nem láttam ilyen márkájú tusfürdőt! Lehet ott is kapni ?

    VálaszTörlés