A méret a lényeg?! - Itt a 3 méteres Essence pult!

A méret a lényeg?!
Itt a 3 méteres Essence pult!


Tegnap reggel végre hazánkba is megérkezett az Essence 3 méteres pultja, elsőként a Corvin Müllerébe 81 új termékkel illetve a legújabb Bloom me up trend kiadással, erről írnék nektek egy pársoros élménybeszámolót.


Follow Anna Annával és Behind My Makeup Kamillával érkeztünk a Müllerbe, én már jóval előbb érkeztem, abban a reményben, hogy megéri feljönni vidékről a Bloom me up-os pirosító ecsetért, de sajnos, bár az elsők között mentem be egy darab ecset nem volt már, amiért bevallom eléggé dühös voltam. Amúgy Én azt tapasztaltam, hogy az Essence tényleg egy nagyon kedvelt smink márka ár érték arányban, nem csak a bloggerek/vloggerek de mindenki más körében is, rengetegen támadták be az újdonságokat, hiszen olyan termékek kerültek a polcokra, amik idáig csak a közép illetve a felső árkategóriás márkák között voltak megtalálhatóak (gondolok itt a hajszínezőre például).

Szóval 3 méter és 81 új termék, de melyek is azok az új termékek? 

A Benefit márkánál ismerhettük meg a dobozos termékeket, (de már az Essence házatájánél sem teljesen ismeretlenek, hiszen már a Girl on tour kollekció palettája is hasonló csomagolásban jelent meg) most pedig az Essence is előrukkolt velük, számos palettát találhatunk a polcokon ebben a kiszerelésben, például füstös smink palettát, natúr színekből álló palettát, szemöldök készítő palettát és pirosító palettát is (ami első pillantásra szerelem volt!). Másik nagy kedvencem, amiből be is szereztem gyorsan egyet (és nem is állok meg ennyinél) az a hajszínező púder, amiből lilát, mentát és korallt is választhatunk mindössze 999.- ért! Aztán ott a mini2go kollekció, ami szerintem nagyon kis kreatív és aranyos, mini kiszerelésű tükröt, fertőtlenítőt, hajgumit is tartalmas, amit csak új bedobálhatunk az utazós nesszeszerünkbe. És, hogy mi van még? Szempilla spirálok, unikornisos, sellős tusok, satírozó ecset és még annyi sok sok minden, hogy azt látnotok kell!

Ne aggódjatok, nem csak a Corvin Müllerbe talákozhattok ezzel az újdonsággal, a megjelenések időpontja és helyszíne a következő:

Június 24. Kedd: Zalaegerszeg, Keszthely, KÖKI terminál
25. Szerda: Kaposvár, Pécs, Europeum
26. Csütörtök: Debrecen, Vecsés, Gödöllő,Székesfehérvár
27. Péntek: Nyíregyháza, Miskolc, Budakeszi
1. Kedd: Győr, Mosonmagyaróvár
2. Szerda: Sopron, Szombathely, Tatabánya
4. Péntek: Szolnok

Az Én kis szerzeményeim:


Mivel már milliószor említettem, hogy imádom a színes (különösen a lila) tincseket, így nem lepődhet meg senki azon, hogy a Rock Style hajszínező porát vagy krétáját vagy micsodáját vásároltam meg, ami egy olyasmi dobozkában van, mint egy mono szemhéjpúder és a 02-es pretty purple árnyalat. Nagyon kíváncsi vagyok rá, mert még nem használtam ilyesmi hajszínezőt, hamarosan el is olvashatjátok a részletes tesztet. Ha valaki 1000 forint felett vásárol 21. és 22. között az választhat egy ajándék palettát vagy körömlakkot. Én a Girls On Tour kollekció palettáját választottam, ami 6 nagyon kihasználható színt tartalmaz, erről szintén olvashattok majd a közeljövőben.



Sőt, játékkal is kedveskednek az Essence rajongóknak! Ha a 3 méteres pultnál jársz, lője egy selfiet és töltsd fel az Essence Hungary facebookos oldalára és nyerj egy csomagot az újdonságokkal!


A megnyitó és a vásárlás után még a lányokkal a Starbucksba is beültünk dumálni egyet egy jó kis ital mellett, sőt Annával még terveztünk is a YouTube nézőinknek valamit! :-)

Ti megnéztétek vagy megfogjátok nézni a 3 méteres újítást ? Vettetek valamit, vagy tervezitek, hogy vesztek valamit? Mit?

                                                               www.youtube.com/mialamia51

                                                           www.instagram.com/beautybymiamay

                                                           https://www.facebook.com/pages/Mia-May/1387772138138621?fref=ts

                                                            www.ask.fm/miamayblog




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése