Juniusi kedvencek (Zene,film stb.)


Most egy kicsit eltérek a megszokottól ugyanis most nem beauty termékeket fogok bemutatni nektek,hanem a kedvenc nyáreleji zenéimet és filmjeimet, amik számomra elengedhetetlenek a nyárból.

Miley Cyrus-We Can't Stop
A kis Hannah Montana megváltozott! Nagyon szeretem Miley-t a kezdetektől követem a munkásságát,szerintem nagyon jó színésznő és énekesnő. Sajnos nagyon sok embert megbotránkoztatott az új stílusa és az új videoklipje is. Pedig mit várnak egy híres 21 éves fiatal nőtől? Szerintem a haja nagyon menő és stílusos,az új dala pedig egyszerűen őrült! (Soha nem értettem,hogy pár "rajongó" miért pártolt el tőle azért mert levágatta a haját? Ugyanúgy jó cél érdekében vágta le a haját mint Jessie J, de őt se bántja senki! )

Leah LaBelle-Lolita

Nem ismerem ezt a nőcit de ez a szám valami hihetetlen nyári hangulatot áraszt és tetszik a stílusa,a ruhák,a frizurák a klipben. Imádom.

True Blood-Inni és Élni hagyni
6.Évad
Sajnos a magyar HBO még csak a reklámozását kezdte el (imádom ezeket a reklámokat :D) de Amerikában már a harmadik epizód fog debütálni. Évek óta a megszállottja vagyok a sorozatnak, de ez az évad (pedig még csak két részt adtak le belőle) az eddigi legdurvább és legvéresebb. (Aki ismeri a sorozatot az konkrétan tudja,hogy miről beszélek,de nem szeretnék spoiler-es lenni azok számára akik még nem kezdtek bele).

Beyoncé-Az élet csak egy álom
Soha nem voltam nagy Beyoncé rajongó, bár a hangja fenomenális,és szépségben sem a legutolsó.
Azonban párnapja megnéztem az életrajzi filmjét és WOW! ez a nő valami elképesztő!Ajánlom mindenkinek,sokat lehet belőle tanulni.

Halálos Iramban 6
Oké, nem valami nőies film,de eszméletlenül imádom! Rita Ora gyönyörű benne (abban a kemény 1 percben) és a zenék valamint a kocsik lenyűgözőék és a története is tetszett.


Amiket nagyon várok:

Ellie Goulding Burn c. kislemeze


A végzet ereklyéi- Csontváros
Könyvben nagyon tetszett, kíváncsi vagyok,bár nem vagyok oda Lily-ért.

Gru2

Az első részt a párom és a tesóim is imádják,na meg persze én is odáig vagyok meg vissza, nagyon édes.

Ti miket szerettek? Mit vártok nagyon?




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése