BestOfWeHeartIt-8.Menta és konty

.Best Of We <3 It
8.Menta és konty
FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW YOU BACK ! <3
Igen igen ma is három témát fogok hozni,kettő pótlást és egy holnapit :)
Kezdjük ezzel,ami talán az egyik kedvencem:menta és konty.
Imádom a menta színt, évekkel ezelőtt keresztapukám és nevelőapukám festették ki erre a színre a szobámat,bár én eredetileg babarózsaszínért "hisztiztem" végül bánatomra ezt kaptam és WOW! beleszerettem. Azóta töretlen a kapcsolatunk.

A konty pedig az életem részévé vált,ugyan is néha agyvérzést kapok a derekamig érő hajamtól, főleg ilyenkor nyáron.
Minty - Polyvore
I-M-Á-D-O-M!!!
 Az én összeállításomat a felsőre és az arany kiegészítőkre fókuszálva készítettem el.
Legszívesebben az összes ilyen felsőt felvásárolnám a világon :D
Forrónaci,fekete torna cipő,menta felső és az arany kiegészítő,ami szintén szegecses,ahogyan a felső is.

Szegecs,szegecs hátán:D
Rock and Roll.

És íme rajtam.Említettem már,hogy egy hete kivartak?:D
Igen,igen az nem firka a könyök hajlatomnál :D

Ez a bikini nem bizti,hogy a legjobb választás volt :S

Felső-Amisu,New Yorker-?Ft.
Short-Colosseum-1990Ft
Cipő-A54-1500Ft
Füldísz-Claire's-380Ft

xoxo.Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése