Mini Haul

Sziasztok Drágák :)

Ezen a héten én is voltam egy kicsit nézelődni, meg is tetszett pár dolog, úgyhogy úgy döntöttem megmutatom nektek, és kicsit véleményezek is.

 Az első amit mutatni szeretnék nektek ez a karkötő. Igazából nincs benne semmi különleges, de szerintem így is nagyon szép, bármivel hordható. A SIX-ben vettem kb. 900 ftért :)

Igazából nyár óta kinéztem magamnak ezt a körömlakkot, de csak most jutottam el odáig hogy megvegyem. Véleményt  igazából még nem tudok mondani mivel kb. 1 órája kentem fel, de elég hamar megszáradt és egyáltalán nem maszatolódott el. Ha jól emlékszem kb. 700ftba került.
Én egy kékes árnyalatra kentem, nekem igazából nagyon tetszik a végeredmény :)
 Beszereztem még egy eper illatú 'tusfürdőt'. Igazából habos az adagolója, de egyszerűen csodálatos illata van, és tényleg nagyon hasonló az eperéhez. Nagyon sima lesz a bőr utána, én nagyon megszerettem ez alatt a pár nap alatt :) 

Ezen a héten érkezett az oriflame-s rendelésem is. Igazából most nem rendeltem semmi újat, vagy különlegeset, de azért úgy döntöttem megmutatom nektek őket :)





Az első dolog egy fekete szemhéjárnyaló. Nekem elég régóta van ilyenem, de sajnos kifogytam belőle, viszont kb. 4 hónapig vígan tudtam használni. Egyszerű fekete színe van, és vízvonalra is nagyon jól fog. Én nagyon szeretem mert nem ragad, és tovább marad fent mint a többi.
kb.700-ft








Érkezett evvel egy rúzs is. Igazából először nagyon hezitáltam hogy megrendeljem-e, mivel olyan olcsó volt, hogy azt hittem csak rá akarják sózni az emberekre, de igazából kellemeset csalódtam. Hosszan fenn marad, az árnyalata Soft Caramel. Kicsit csillogós, nem túl erős a színe de nekem nagyon tetszik.




Végül pedig szeretnék mindenkinek jó hosszú hétvégét kívánni. 
Aludjatok sokat, és pihenjetek, és ne feledkezzetek meg a közelgő Halloween bulikról sem, és készítsetek magatoknak egy tuti DIY jelmezt.
Ha készen vagytok, ne feledjetek el a mialamia@citromail.hu -ra képet küldeni az elkészült szerkóról, had lássuk mi, és a többiek is hogy milyen kreatív és csodálatos olvasóink vannak :)



-B

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése