Napi smink-Hétköznapi smink

Napi smink
Hétköznapi smink.
Gondoltam a sok extrém smink mellet készítek egy Őszies hétköznapi sminket amit bátran viselhetsz akárhová , például iskolába , ha össze ülsz a csajokkal vagy ha randid van .
Bézs és sötétbarna árnyalatokat használtam , a mozgó résznél alkalmaztam a világos színeket felette pedig a sötétbarnát.
A szempilla tövénél szemceruzát használtam , vékonyan csak azért , hogy kiemeljem a tekintetemet.
Alapozásként a Garnier BB krémet és Miss Sporty kőpúdert használtam.
(Tudom az olvasók nincsenek oda a BB krém istenítéséért , én nem is istenítem , nem nyújtotta azokat amiket olvastam róla inkább negatív a tapasztalatom mint pozitív, de ez volt itthon) 
A vízvonalra szemceruzát használtam erősebben mint a szempilla tőben.
Szempilla spirálkén az AVON Extra Lasting termékét és az Oriflame Maxi Lash-jét. (Nem félek két konkurens cégtől használni :D )
 xoxo.Mia



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése