Személyes vélemény.

Személyes vélemény.
Nem akartam semmilyen személyes dolgot bele vinni a blogba de azt hiszem ez kapcsolódik a témához .
Mióta visszatértem a blogos életbe bújom a gyakori-t és a fórumokat ebben a témában és megdöbbentő egy két ember vagy akár olvasó véleménye. 
Nem tudom elképzelni , hogy mi történt azalatt a 1,5 év alatt amíg teljesen nem foglalkoztam a beauty dolgokkal?!
Történt valami ? Csinált valaki olyant amit nem kellet volna ? Vagy ezt csak én nem értem ?
Az amit én látok,hogy egyre több a gonoszkodó megjegyzés a posztok alatt , a bloggerinák pedig felnőttek és megváltoztak - tapasztaltabbak és okosabbak lettek vagy éppen megváltozott a hozzá állásuk egy két dologban és ez teljesen az Ő magán ügyük , szerintem mindenki változik az évek során és ezt el kell néznünk az adott embernek akár híres, akár átlagos hétköznapi személyről van szó.
Nos akkor jöjjenek azok a bizonyos ügyek amik felbosszantották az olvasókat:
1.A régi bloggerinák le szerződtek egy-egy márkához
Sok blogger szerződőt le egy-egy adott márkához , újsághoz , weboldalhoz és hirdetik a termékeiket.
Ez sajnos zavaró az olvasóknak ."Eladják a lelküket"
Csak nem értem miért?
A cégek meglátják a lehetőséget és ajánlatot tesznek az embereknek , vagy az emberek látnak lehetőséget a cégnél és jelentkeznek az állásra. Ez minden normális élethelyzetben így szokott működni , az emberek dolgoznak és pénzt keresnek azért , hogy megélhessenek ez teljesen normális dolog ahogy az is , hogy reklámozzák a termékeket.
2.A Beauty bloggerek nem szakmabeliek nem nézik szakmai szemmel a termékeket.
"Igazából azért nem érdekel többeket szerintem a bloggerek véleménye, mert nem tudják szakmai szemmel megközelíteni a termékek lényegét."
"szóval az a gond velük, hogy baromságokat írnak. "
 Csak egy két idézetet emeltem ki az ilyen és ehhez hasonló hozzászólásokból.
Szerintem : Pont ez a lényeg! A fiatal lányok akik többségben vannak egy ilyen blog olvasói között pont nem arra kíváncsiak , hogy milyen anyagokat tartalmaz csak ,hogy hat-e érdemes-e megvennie , szépen fog-e , milyen az ára és a többi és a többi. Az olvasók többségének fogalma nincsen arról , hogy mi az a parabén és a többi és szerintem nem is igazán érdekli őket. Aki szakmai szemmel szeretné nézni az ne egy ilyen oldalra pazarolja akkor az idejét.
3.Úgysem tudják megvenni a Márkás termékeket.
"Megvenni úgysem tudják a drágát és jót, mert csórók és sok az idejük (de az essence pont jó erre, mert olcsó, vagy a miss rose - nem véletlen csak erről írogatnak!)"
Ismét egy idézet a hozzászólások közül(ó ne aggódjatok lesz ez még durvább is ! :) )
A híradó , az internet ,a családunk minden emlékeztet bennünket , hogy nincs az országunk olyan helyzetben , hogy bárki szórja a pénzt. Ezért gondolom azt , hogy teljesen normális , hogyha (olcsóbb) bárki számára megvásárolható termékeket tesztelünk , ajánlunk és használunk. Ráadásul , hogy ha a gagyibb termék is meg felel tökéletesen a célnak akkor főleg! A hétköznapi életben a hétköznapi emberek ezt tudják meg vásárolni erre  kíváncsiak.
Akinek van pénze és azt szereti akkor természetes, hogy a drágábbat (is) megfogja vásárolni , sok sok lányt ismerek/olvasok akik ugyanúgy írnak véleményt drágább és olcsóbb ( Mac-Essence) kozmetikumokról.
4.A Bloggerinák buták
EZ AZ EGYIK KEDVENCEM :D
"nevetséges blogger találkozókkal szédíteni a butuska bloggerinának kikiáltott lányokat"
Ez annyira nevetséges. Itt mutatkozik be , hogy nem mi hanem ők a "butuskák". 
A lányok közül elég sokan járnak egyetemre , van nagyon jó állásuk , dolgoznak külföldön beszélnek több nyelven és intelligensek.
Nem értem , hogy könyvelik el őket "butuskának" , mi alapján ? Egy okot könyörgök, valaki!
"Bloggerinának ki kiáltott. " a BLOGGERINA A BLOGGER LÁNY VÁLTOZATA , VICCES BECÉZÉS.
A nevetséges blogger találkozók? Miért nevetséges? Szeretettel várják a szervezők a lányokat , programokat szerveznek és nem kérnek érte jóformán egy forintot sem. Jó rendben erről annyira véleményt nem tudok írni hiszen még soha nem voltam találkozón de sok blogon láttam véleményeket és még egyik bloggerina sem tért haza sírva sőt üres kézzel sem !
5.Az olvasók utálják a BB krém istenítését
"minden blogbejegyzésében szerepelt természetesen a BB krém!"
Hogy ha azt használjuk és azt szeretjük , hogy ha a sminkhez azt használtuk akkor minek írjuk azt , hogy a Maxfactor alapozóját használtuk , hogy ha nem is ?
6.Összeesküvés elmélet?
"Azon gondolkodtam, hogy vajon néhány (negatív) vélemény miért hasonlít olyan kísértetiesen egymásra...?"
Ezt nem nevezhetem másnak. :D
Nem gondolnak arra , hogy az adott termék .. khm.. VALÓBAN NEM JÓ?

És a többi és a többi . Ezeknek külön nem szentelek pontot de vannak olyanok , hogy "a blogok túl személyes hangvételűek"  többnyire ez a blogok lényege!,"Sminkes vagyok de azért posztolok hajat és körmöt is" Beauty-hoz tartozik szerintem az összes :) .
Bocsánat , de nem nézhettem ahogy lejáratnak minket, ezt a posztot minden egyes BLOGGERINA számára készítettem ! Akárkit ócsárolhatnak nem kell figyelembe venni hiszen : Mindig lecke sosem kudarc!
Egy egy negatív kritikai is lehet építő jellegű! 
Imádom a BeautyBloggerinákat <3 Puszi csajok!
xoxo.Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése