DIY-Szemhéj alapozó

DIY
Szemhéj alapozó
A DIY Csináld magad második része egy elengedhetetlen kelléke a sminkelésnek.
A szemhéj alapozó hidratálja a szemhéjad , és a smink jobban megtapad és tartósabb lesz.

Mi kell hozzá?
Üveg tégely
kanál
egy sötétebb alapozó
hidratáló 

Hogy csináld?
Tetszés szerinti hidratálót rakj a tégelybe .
Nyomj bele annyi alapozót amennyi a hidratáló fele (ha szükséges több színárnyalatú alapozót is használhatsz , a bőrödhöz leginkább passzoló szín eléréséért ) , jól keverd össze amíg a hidratáló fehér színe el nem tűnik teljesen.
Én a Garnier BB krém MEDIUM árnyalatával sötétítettem az én AVON-os  Nude színű alapozómat és a végeredmény egy ilyen színű alapozó lett :)
xoxo.Mia




2 megjegyzés:

  1. most találtam rád:) Gyorsan likoltalak fb-n, és bekövettelek:)

    további jó blogolást,szerintem szupi bloggerina válik belőled kis időn belül:)

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy rám(ránk!) találtál , köszönöm a like-ot és remélem , hogy tetszeni fog továbbra is amiket csinálunk :)

    VálaszTörlés