Essence Gel Eyeliner Szemhájtus- TESZT

Essence Gel Eyeliner-Szemhélytus 
TESZT
Ez az első gél állagú szemhéj tusom , idáig mindig filcest vagy ecseteset használtam (Filc-Essence,Ecsetes-Lora) de nagyon megvagyok vele elégedve. Véleményem szerint sokkal szebb és tartósabb vonalakat lehet vele húzni , ráadásul ez nem csípi a szemem és nem jön fel mint a Lora tus.
Egyszerű fekete színűt vettem , 01 Midnight In Paris árnyalatban , de kapható még 02 London Baby (barna), 03 Berlin Rocks (bordós,lilás) és 04 I Love NYC (zöld) árnyalatokban a Rossmann , DM és Müller drogériákban , a teljes ára 995 forint de leárazva akár 299.- alatt is elvihetitek a polcokról.
Már bele is másztam , ujjal és ecsettel is :) Tényleg krémes nem kemény , mert volt már , hogy olyant is tapasztaltam , hogy a krém helyet kőkeményet tesztelgettem , de annak se színe se tartóssága nem volt.
Ecsettel próbálkoztam a csuklómra felvinni a színt , a vonal nagyon jó lett , erősen pigmentált és tartós , a szívecském bénaságát az ecsetre fognám természetesen :) 
Teljesen pozitív a véleményem róla , azt hiszem ez egy tartós kapcsolat lesz :P
És akkor lássuk élesben :
Nem nyafognék , de az ilyen oldal képektől mindig krumpli orrúnak látszok pedig igazán aprócska orrom van xD
A szememre nem teljesen belülről kezdtem felkenni és egy kicsit az alsó szempilla tőbe is húztam a vonalból, nagyon nagyon elégedett vagyok !!! Mindenkinek csak ajánlani tudom , pedig féltem megvenni.
xoxo.Mia



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése