NYC Eyeshadow Duo

NCY Eyeshadow Duo
Végre eltudtam rángatni vásárolgatni a páromat, de sajnos így is minden Essence leértékelésről lecsúsztam mert az akciós kifutó termékekből konkrétan egy darab sem volt, csak a Stay With Me szájfények amiből már megvolt meg van az összes, úgyhogy felesleges lett volna még egyet haza cipelnem, meg persze a lakkok  ami szintén felesleges a műköröm mellé :(
Nagyon úgy tűnt, hogy ez a NYX szájceruza jön velem haza , de aztán meg láttam a NCY duoit és elbizonytalanodtam, de a teszterek kipróbálása után biztos voltam benne , hogy ez kell.
Sok összeállítás volt, én azért döntöttem a 810B árnyalat mellett mert ez a két szín az amit soha nem találok meg a számomra tökéletes pigmentálással. A fantázia neve Upper Zest Side. ( Rózsaszín-Lila: Island sunset,Világos zöld-sötétzöld: Bowling green, Világoskék-sötétkék: Yankee Blues, Fehér-fekete: NYC times) A hátulján megtalálunk minden fontos infót, hogy ne otthon kelljen meglepődni.
Kis műanyag fedi a színeket, teljesen távol tartva a picurka ( valóban nagyon kicsi!!) , kétfejű aplikátort.
Iszonyatosan selymes a textúrája, bár annyira nem pigmentált, de egy átlagsmink elkészítéséhez tökéletes. Sajnos tesztet nem tudok, mert valami történt a fotókkal , még a napi sminket is tönkretette a tabom mikor beletettem a memória kártyát :(

Összességében:
10/10, egyetlen hibája a kis nyomi aplikátor
 Pozitívum: bár egy pici kis ragasztócsíkkal de le volt zárva , és a kis műanyag ami távol tartotta az aplikátort a színektől.
Ára:710 , de leárazva akár 500 alatt is lehet




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése