Vanessa Hudgens SminkSorozat

Na és akkor íme a Meglepi Smink sorozat első része :)
A smink sorozat egyik kedvencem sminkjeit fogja közvetíteni felétek, még pedig Vanessa Hudgens-ét :)
Vanessa Magyar Fan oldalát ezen a linken tekinthetitek meg
VANESSA HUDGENS SMINK SOROZAT I.
ÁLTALÁNOS,BARNA SMINK
Vanessa legtöbbször  ezzel a barna,kicsit füstös szemekkel látható, melyeket előszeretettel vesz körül hosszú, dús pillákkal és ezt megkoronázza egy természetes hatású rúzzsal.
 Ezt a sminket készítettem el most nektek :)
Mit használtam?
Garnier BB krém-Medium árnyalat
Saját készítésű szemhéj alapozó
Mülleres sminkpaletta bézs és sötétbarna árnyalatait
Essence gél állagú szemhéjtus 
Avon szempilla spirál+Oriflame szempilla spirál
Mit használtam?
Avon nude és latte színű rúzsaival csináltam egy kisebb színátmenetet
Avon nude színű szájfénnyel kölcsönöztem fényt az ajkaimnak
Az összhatást egy Avon gyöngyös bronzosítóval tettem a lehető legjobbá :)
Bár itt elég lilásnak tűnik a smink, azért remélem tetszik és várjátok majd a következő sminkeket :)






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése