AVON Skin So Soft szörtelenítő krém

Régebben használtam szőrtelenítő krémeket, még kb. 12 évesen, de azóta valahogy a gyanta híve vagyok. Viszont kellett valami megoldás ,hogy ha nem tudok elszaladni a kozmetikushoz de már S.O.S kellene egy gyors szőrtelenítés ezért rendeltem az AVON-tól ezt az arc szőrtelenítő krémet.











Egy pici, 15 ml-es , tubusos kiszerelésben érkezett meg a kis krém, bő egy hete. Sajnos eléggé büdös , engem a hajfestékre emlékeztet a szaga.
Azt írja a használati utasítás,hogy 3-8 perc között hagyjuk fent, majd mossuk le.
Nos,nekem a 7. percben történt a lemosás és,hogy őszinte legyek , így elsőre nem vagyok megelégedve vele :( Pár szőrszálat otthagyott , ráadásul még mindig érzékeny a bőröm! ( Reggel használtam!)
Lehet,hogy csak elsőre furcsa vagy szokatlan vagy mi a fene :)
Használjátok ezt a terméket? Szeretitek ?:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése