Para TAG

Most láttam Ehssty youtube videóját amiben ezt a TAG-et készítette el.
A TEG egy paranormális kérdésekkel teli TAG :D nagyon szórakoztató,mindenképpen nézzétek meg a videót , bírom a csajt! :)

1. Mi az a téma amitől a legjobban félsz? Film példa?
Az ufók és a zombik. Nincsen választási lehetőség egyszerűen mindkettőtől rettegek,de nagyon. Talán lélekben a zombiktól jobban, még szoktam zombisat is álmodni elég sürrün ! :D
Filmes példának az ufós témában ugyan azt tudom mondani,mint Eszti: JELEK! Elég fiatalon láttam a filmet és kb. annyira lesokkolt,hogy 3 hétig alig tudtam elaludni. Borzasztó.:D
Large
2.Mi volt a legijesztőbb (paranormális) élményed?
Hajnalba jöttem haza busszal és alig volt 1-2 ember a buszon.Buszozás közben általában kiszoktam bambulni az ablakon és egyszer csak olyan hirtelen láttam meg egy elhaladó ember tükörképét az ablakban,hogy reflexből oda kaptam a fejem,de nem volt a közelben senki :O és ez még kétszer ismétlődött meg.
Large
3.Mi volt a legviccesebb paranormális élményed?
Igen ezek szerint ilyenek a leggyakrabban osztálykirándulásokon történnek :D
Az enyém 5.es koromban történt, öten aludtunk egy-egy cölöpökre emelt faházikóba és elég sokáig fent voltunk. Úgy 11 óra fele egyszer csak "kopp-kopp-kopp" hangokat kezdtünk hallani a ház oldala felől,ami egy erdős rész felé nézett , de mikor kinéztünk nem láttunk ott senkit. Másnap persze kiderült hogy a felsőbb éves fiúk szórakoztak velünk, mi pedig sikítva röhögtük át az éjszakát.
Large
4.Mi volt a legijesztőbb rémálmod.
Rettegek a kígyóktól... ezzel is elég sokat álmodok és egyszer a barátnőm ballagását álmodtam újra, de a terem tele volt minden féle fajtájú, színű és méretű kigyóval. Brrrr...Na és persze a zombis álmok.
Large
5. Félsz a sötétben
Ismeretlen helyeken, és bizonyos helyzetekben igen!
Large
6. Furcsa szokás a félelmeid miatt?
Van :D Láttam egyszer egy "fogtündéres" horror filmet, amiben a szörnyeteg a fürdőszobába ment be, valamint a Tükrök c. film miatt is félek este a fürdő szobától és az abban lévő hatalmas tükörtől :D Este ha kimegyek a szobámból (ami pontosan a fürdőszoba mellett van) akkor kikerülöm a fürdőszobát és próbálok nem benézni az ajtón a sötétbe :D egyszerűen félek,hogy kinyúl valami, vagy kinéz rajta valami :D
Large


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése