#prayfortalia-Veled vagyunk kicsi lány!

PrayForTalia-Veled vagyunk kicsi lány!
Ki ne ismerné ezt a gyönyörű,tehetséges és szeretni való beauty gurut Talia-t?
Ma reggel gondoltam,hogy felnézek a Twitterre pár nap után és megláttam a #prayfortalia trendet,amitől a szívem szakadt meg.
A 13 éves lányról aki rákkal küzd ugyanis a következőket osztotta meg a családja:
Talia úgy néz ki,hogy befejezte az útját, 5 napja nem evett és csak alszik,egyetlen egyszer kelt fel,akkor is hányni. 24-én pedig a kislány kérésére alá írták a szervdonor papírokat.Azt mondta,hogy már nem bírja tovább a harcot. Még életben van,de már szeretne elmenni :(

Nem akartam megírni ezt a posztot..de úgy érzem,hogy Talia megérdemli. A betegségével együtt tudott mosolyogni,videót készíteni és soha nem mondta,hogy az élete rossz lenne.Soha.Minden imám,szívem,lelkem vele és a családjával van ezekben az időkben. Szerintem nem csak mi beauty bloggerek/vloggerek nézünk fel rá,de az egész világ! Nagyon szeretem ezt a kislányt.
Sírok.
Szeretünk Talia!!!

A twitteren a rajongók körbeadták mindenkinek,hogy gyújtson meg egy mécsest Talia-ért este 8-kor.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése