Rexona Maximum Protection-Megérkeztek!

3 hete kaptam egy lehetőséget,hogy kipróbáljam a Rexona új termék családját a három darabos Rexona Woman Maximum Protection kollekcióját,ami végre ma délután meg is érkezett hozzám.

Ebbe a zacskóba érkezett,ami furcsa volt mert én csak ilyen kis mintákra számítottam,aztán kiderült,hogy többet is rejteget a csomag.
A kis csomagocska a három teljes kiszerelésen kívül tartalmazott még egy meglepi törülközőt is.
Olyan tömény dezodor illat áradt már a csomagoláson át is,hogy csak na!:D
A három darabról egy kis infó:
Zöld:Everyday fresh,a mindennapos frissességért.
Lila: Sensitive dry , érzékeny,száraz bőrre
Kék:Clean scent,a tiszta illatért.
Szerintem mindenki megtalálja a számára legpraktikusabb darabot.

Egyébként mindegyik termék alap hármas izzadásgátló hatással rendelkezik: izzadásgátlás,szagtalanítás és hidratálás.
A mellékelt kis papíron az áll,hogy ajánlják,hogy az esti (konkrétan az esti használatot javasolják) vagy/és reggeli fürdést/zuhanyzást követően vékony rétegben kenjük fel az amúgy tejszínhabhoz hasonló krémdezodort.

Hamarosan hozom a tesztelés eredményeit, ugyan is mindegyik talált magának gazdát.

Ti is kipróbáljátok,találtatok magatoknak ezek közül megfelelőt?
Esetleges tapasztalatok vannak már?
xoxo.Mia



3 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon drága dezodor, kíváncsi vagyok hogy ennek megfelelően teljesít-e. Viszont aggódnék, hogy milyen összetevők vannak benne, ha ilyen radikális hatást ígérnek...
    Alix

    VálaszTörlés
  2. Én most a Garnier Mineral deo-t kezdtem használni, ezt az új csomagolásút. Eddig nagyon hatékony és ahhoz képest az ára sem volt sok. Épp most írtam többek közt erről is:
    http://bizsumania.blogspot.hu/2013/07/muszaj-volt-vasarlasom-eredmenye-haul.html

    VálaszTörlés
  3. Névtelen: 1 nap után mondhatom,hogy tényleg jól teljesít,egyetlenfurcsa dolgot fedeztem fel benne,de arról majd később! Igen az összetevők eléggé...:)

    B Nixon: Én is szemezgettem a Garnier-el,de amíg itt van ez,addig használom,aztán meglátom,hogy ki kell-e mást is próbálnom,vagy helyt áll-e ez:)

    VálaszTörlés