Hétvégi Haul

Hétvégi HAUL
Anyuval ma reggel (hajnalba?!:D) elmentünk csavizni és vásárolgatni kicsit,ezek jöttek velünk haza.



Minden féleképpen szerettem volna egy csinosabb és nagyobb pénztárcát,amit akár egy összejövetelre,akár egy buliba vagy egy blogger találkozóra is magammal cipelhetek.
A régi New Yorkeres FIÚ pénztárca a fiús korszakomból már nagyon nem illett hozzám :)

Ez a darab egyébként egy műbőr,fekete boríték tárca,ami belül ciklámen színű és méretéhez képest nagyon sok minden elfér benne.
Humana-750Ft.  helyett 600Ft

Haza jött velünk még pár köröm cucc is köztük ez a párducmintájú körömmatrica is,amit én könyörögtem ki anyucitól :) Amúgy holnap vizsgázik le műkörmözésből :P
KIK-290ft

A következő matrica 6 sávot tartalmaz,melyben található csillag,szívecske kék,ezüst,pink verzióban.
KIK-290Ft

Az utolsó csomag matrica ami haza kérezkedett ez a virágmintás, pasztell barna-rózsaszín és zöldes kék darab.Csinos.
KIK-290Ft 

Nagyon szeretem a kövecskéket a körmömben így vettünk egy párdarab (10db) Swarowski kristályt.
Nagyon kis apró darabkák,egyébként több méretben,de ugyanolyan árban lehet kapni.
Ékszerbolt-16Ft/db 160Ft/10db

Aztán anyának hozzávalót kevergetni hazajött még két tégelyke :)
Tezsó-deó 59Ft/db

És megtaláltuk a város legjobb kávézóját/Teázóját Ancival: én Csokis narancsos ő pedig Kókuszos jegeskávét ivott!:)
Lehetséges,hogy Anitával ez lesz a törzshelyünk :P

xoxo.Mia

1 megjegyzés: