Mini HAUL-panda,szivacs,alapozó,ékszer

Mini Haul
Panda,Szivacs,alapozó és ékszer
Íme a szerzemények
 Ezeket a cuccokat szereztem be az elmúlt héten,egy pandás Cheerokee felső,egy nagy,köves gyűrű, alapozó és alapozó szivacs.
Ő vala lenni az alapozó :D Még soha nem volt egy Aden termékem sem,ezt sem vettem volna meg (pedig már régóta gondolkoztam rajta,anyukám pedig gondolat olvasó..valószínűleg) de úgyhozta a sors,hogy anyukámnak megtetszett az üvege :D Igen,igen másért nem is hozta volna haza,csak mert JÓL NÉZ KI :D Haha. És teljesen megdöbbentem,ugyan is ennyire még egy alapozó sem illeszkedett színben a bőrömhöz,bár a fedése nem a legjobb,egy jó korrektorral/púderrel ez korrigálható.

Aden folyékony alapozó-02 árnyalat
Teljesen meg vagyok vele elégedve,nagyon jó,nincsen kellemetlen illata és bár csak 15ml-es nem fogy olyan hamar,mert a pumpás kiszerelés pont annyit adagol amennyi kell,ez nagyon tetszik nekem benne :)
1000.-

Nagyon elkellet már egy alapozó szivacs, amíg nem tudok beszerezni egy rendes alapozó ecsetet,úgyhogy ez jött haza velem a Rossman-ból.Becsapós volt, az állványon 299.- volt,a kasszánál már 399.- :(

 Igazából komolyabb bajom egyenlőre nem lenne vele,kivéve,hogy a folyékony alapozót rettenetesen magába szívja,de kaptam egy tippet,hogy nedvesítsem be hátha úgy majd nem fogja,de ha úgy is akkor majd a NYC habállagú alapozóhoz fogom használni. Egyébként praktikus az áráért 6 darab szivacsot kapunk így elég lesz egy darabig.
399.-
Ez a kis szépség ajándék volt unoka húgomtól és wow! Nagyon régóta keresek ilyen "bumszli" gyűrűt,de idáig egyik sem volt a stílusomhoz illő,ez viszont maga a tökéletesség!

Ahogy mondtam :P

Tetszik nektek valamelyik új szerzeményem?:)
xoxo.Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése