Bemutatón jártunk(sok-sok kép!)

Halihóó :)
Ahogy ígértem nektek rengeteg rengeteg poszttal készülök ebben a hónapban végre egy kicsit csendesülni látszik az iskola kezdetét övező káosz is,úgyhogy végre van egy kis időm posztot írni :)
Én,TheVeryStyle,GlamourEverything&BreakfastAtFruh

Tegnap HAAATALMAAS dolog történt,ugyan is meghívtak életem első bemutatójára,ami nem más volt,mint a MEXX új illatának az Energizer-nek a Prestige Products által szervezett bemutatója!

Egy kis élménybeszámolóval is készültem nektek pár jó kis képpel,ami még reményeim szerint bővülni is fog a többi megjelent Bloggerina jóvoltából :P
Az Outfittem-amit majd egy külön posztban is láthattok.
Már a bemutató előtt egy nappal halálra izgultam magam mivel nagyon nagyon boldog voltam,hogy végre én is beülhetek a nagy és híres bloggerinák közé végig nézni egy ilyen előadást.
Aztán mikor elkezdtem készülődni minden elkezdett balul elsülni,össze-vissza szerencsétlenkedtem, a hajam nem úgy állt ahogy kellett volna,az Outfitem sem úgy jött össze ahogy akartam,ráadásul az iskolában 45(!) percen keresztül észre sem vettem,hogy egy hatalmas víztócsában üldögélek-.-"
Úgyhogy rohanás haza,átöltözés mára pedig megkaptam egy jóó kis meg/felfázást

De kárpótolva lettem,ugyan is olyan jól éreztem magam és olyan édes emberekkel találkozhattam,mint a The Very Style Blog ,Breakfast At Fruh, Glamour Everything,Fashion Monster's blog ,Bikira blog és a Girls' Corner bloggerináival!
Maga a bemutató egy nagyon hangulatos (és bazi nagy) budai étteremben lett megtartva mégpedig a Pastramiban.
Ahol a fények nagyon fotózás ellen voltak :D
Nagyon jó kis előadást hallhattunk a MEXX márka történetéről,és az új parfüm kollekciókról is.
Kicsit olyan volt mintha kisdiákok lennénk és az előadók voltak a tanár nénik/bácsik :D HAHA

Nézzünk pár képet :)
Maga a hely,még bőven a bemutató előtt



Fruzsik és Anabella :) Nagyon jó kis hangulat alakult ki :)

Ilyen kis édes szendvicskékkel kínáltak bennünket,de volt még süti és pogácsa is:)
Lázadtunk és összetoltuk az asztalokat :)

Csak egy kis paparazzi kép :D

Katasztrófálisak voltak a fényviszonyok ezért narancssárga színben pombázunk a The Very Style blogos Szandrával.

Lolly példaképem húga Poppy aki szintén nagy példaképem <3
Hamarosan jelentkezek még több izgalmas poszttal valamint tervben van RENGETEG videó is,amit a YouTube csatornámra feliratkozva hamarosan láthattok :)

HOLNAP LEZÁRUL A NYEREMÉNYJÁTÉK!

Xoxo.Mia

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól összeszedted! És jó volt megismerni:) A képet pedig már le is mentettem ha nem baj:D puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :D Dehogy baj,vigyed csak :D Remélem,hogy még találkozunk :D

    VálaszTörlés
  3. Jajj de drága vagy!!! A te képed jobb lett, én olyan hülye fejet vágok (jól lakott napközis :D)
    XXX

    VálaszTörlés