Bemutatós Outfit

Outfit
Bemutató
Mint már azt nálam is olvashattátok, a múlthéten került megrendezésre a MEXX márka parfümbemutatója,melyen ezt az Outfitet viseltem.

Előtérbe ezúttal a sötétkék színek kerültek, nem csak a ruhámon de a sminkemen is megjelent ez a szín!
Felsőnek egy ujjatlan sötétkék alapon,virágos darabot választottam,hozzá pedig egy  színben legjobban megegyező sötétkék farmernadrágot.
Mivel már nyakunkon az ősz,és a délutánok (az estékről ne is beszéljünk) elég hűvösek így kedvenc blézerem melegített.
Mivel nem vittem magammal sok motyót ezért egy kisebb vállon áttehető,öves,fekete táskát párosítottam a szettemhez.
Cipőnek,egy szegecses,fekete tornacipőt választottam.
Ez a fodros aljú felső,szerintem kicsit kövérít optikailag:)
De így néz ki teljes valójában.
Sajnos a sminkemről nem tudtam értelmes képet készíteni,de itt egy ami nagyjából átadja:lila,indigókék,halvány rózsaszín színeket használtam.
És persze a kihagyhatatlan cicás tusvonal.

Fodros aljú,kék,virágos felső:Y.d
Kék farmer:George Skinny jeans (Blue)
Tornacipő: A54 Kínai üzlet
Blézer: New Yorker-Fishbone
Táska:Ajándék volt

xoxo.Mia



2 megjegyzés: