NOTD-Sour Apple

Nail Of The Day
Sour Apple
xSweetCrafts.weebly.com
Nem sűrűn láthattok tőlem manikűröket (Csak a műkörmeimet :D),csak,hogyha valamelyik igazán jónak tűnik,és mivel már régóta beakarom nektek mutatni a két kedvenc lakkomat,így ismét egy ilyennel jelentkezek.
Ez a lakkozás a "savanyú alma" nevet kapja,az egyik lakk fantázianeve után,és mert valóban olyan almás hatást kelt,valamint a zöld színe miatt akár egy őszi manikűrnek is elmegy,ráadásul az alma egy tipikus őszi finomság,bár már olyan hétköznapinak számít,hogy ezt sokan nem is tudják.

A két kedvenc lakkomat használtam: a Miss Sporty zöldes-kékes hologrammos lakkja (okés,soha nem tudom,hogy melyik a szín száma :D ),ha minden igaz,akkor a 060-as számú valamint a BarryM Confetti Nail Effect Sour Apple árnyalatú fedőlakkja.
Csodááálatosak!

A Miss Sporty lakkomat idén év elején szereztem be újra,ugyan is már egyszer meg volt,de elfogyott,aztán pedig műkörmöm volt,így nem vásároltam újra.
Nagyon szép "sellős" hatása van :D

A lapos ecsettel könnyebb a felvitel! Ráadásul nagyon tartós darab,bár az ígért 10 napot ez sem tartja be.


A BarryM lakkomat pedig a LakkMatt oldalról nyertem (köszönöm jajj nagyon jól jártam azzal a csomaggal  :D) és pont azt kaptam amire számítottam: SZERELEM.
Mindig is szerettem volna kipróbálni a márkát és ez a csoda pont jó indítás volt a BarryM részéről :P
Ráadásul fedőlakkom is elfogyott és ilyen "effect" lakkom se sűrűn volt: valljuk be kivagyok fogyva a lakkokból :(
Egyébként,maga ez a confettis kollekció viszonylag újnak számít.
*ISZONYAT GYORSAN SZÁRAD!

Ez a darab a Sour Apple fantázia névre hallgat,de a többi árnyalat is mesés:
-Sárga-szürke:Dolly Mixture
-Fekete-Fehér:Liquorice
-Pasztell rózsaszín-fehér: Marshmallow
-Kék-fehér:Bubblegum



 Az üvegcsébe a két szín keveredése miatt azt hinnénk,hogy zöld színű kis vackok vannak benne,pedig egy kék és egy zöld confetti kapott benne helyett.
És íme az eredmény :)
Mindkét lakk két rétegben kapott helyet,egyébként a fedőlakk harmadik rétege lett volna az igazi.

Árak:
MissSporty-659 Ft (Rossmann,Müller,DM,Tesco üzletek)

xoxo.Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése