Szépség ápolás a hűvös időben is! I.rész

Ha már ennyire belelendűltem az Őszi posztokba lássuk azokat a szépség ápolási termékeket,amiket évek óta használok és ajánlok a hideg idő beköszöntével.
Nem valami drága termékek,sőt próbáltam kifejezetten az olcsóbb kedvenceimet kiemelni.



BB krém:
A számomra még elfogadható árban lévő BB krém,bár nem biztos,hogy a minimum 1700 forintos ára kedvezőnek számít.Kipróbáltam már pár BB krémet,nekem ez vált be a legjobban,ráadásul elég tartós is.
Mi?:Garnier BB Cream
Mennyi?1700-tól
Hol?:Drogériák,Tesco stb.

Tápláló maszk

Az Avontól két kedvenc arc maszkom is van,de a hűvösebb időkre ezt szeretem alkalmazni,sajnos nem jutottam még az új katalógus közelébe,így nem tudom,hogy az újítások mellett ez is maradt-e ,de remélem,hogy igen,nagyon szeretem.
A holttengeri só nagyon kellemesen táplálja a bőrömet,sőt ha jól tudom,már van belőle testápoló is nem csak  maszk.
Egyetlen riasztó tulajdonsága az illata és az iszap szerű állaga/színe,tényleg olyan mintha iszap lenne :D
<---Ilyen :D
Mi?:Avon Planet Spa Holt-tengeri Sós Arc Maszk
Mennyi?: 1450 Forint de akciók keretein belül olcsóbban is megszerezhetitek
Hol?: Avon

Bőrápoló balzsam
Ez a kis balzsam gyerekkorom óta az életem része,a nagymamám kenegette mindig vele az újacskáimat és az orromat vagy a számat,amikor a hidegtől kiszáradt és kirepedezett :)
Bár ha jól emlékszem az idei évtől már más kiszerelésben kapható valamint számtalan illatban (cseresznye,csokoládé,kókusz,karamell) de a hagyományos balzsam verhetetlen.
Mi?:Oriflame Tender Care Univerzális Balzsam
Mennyi?: Az aktuális katalógusban 1199 forint.
Hol?:Oriflame

Szappan
Ki ne lenne oda a méz és a tej finom illatáért karácsonyhoz közelítve?:))
Na ugye? Egy forró,nyugtató fürdő a hideg időben elmaradhatatlan kiegészítője,szinte mindig van belőle itthon utánpótlás!:)
Mi?:Oriflame Milk&Honey Gold szappan
Mennyi?:Aktuális katalógusban 499.-
Hol?:Oriflame

Ajakápoló:
Naaaaagyooonn imádom!Imádom az ajakápolókat,és ez idáig viszi a prímet.
Kb.egy millió íz variáció létezik,az őszi időszakra a Teásat ,télre pedig a karácsonyi kollekció valamelyik darabját ajánlom.Nagyon puhává varázsolja az ajkakat,mindenféle jóval tele van pakolva így a hidratálás és az ápolás sem marad el.
Mi?:Crazy Rumors ajakbalzsam
Mennyi?:3,49$ a 4-es kollekciós csomagolás 13.49$
Hol?:www.crazyrumors.com

Ajakápoló 2.:
Az Yves Rocher üzletében ugyan még soha életemben nem jártam egyik ismerősöm hozott egy kis szépség csomagot a Párizsi üzletükből és ez a kis édesség is nálam kötött ki.
Nagyon puha,ápolja az ajkakat,de azért nem pipálja le a Crazy Rumors-os kollégáit.
Mi?:Yves Rochers Beume Nourrissant ajakápoló
Mennyi?:2,50Euro
Hol?Yves Rocher üzletek


Így elsőre ezek ugranak be,majd folytatom:)
Addig is : Nektek mi az ami ilyenkor elmaradhatatlan?
Xoxo.Mia



2 megjegyzés:

  1. Annyira imádom a blogod, de annyira zavarnak a helyesírási hibák :S

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom,ez 100%-osan az én hibám ,pedig annyira annyira próbálkozok és 80x átnézem,hogy minden hibát kiszűrjek :( Ezentúl még jobban fogok figyelni :(

    Köszönöm szépen az elején az imádom a blogod kijelentést <3

    VálaszTörlés