Rimmel Kate Moss Matt rúzs-TESZT

TESZT
Rimmel
Kate Moss Matt rúzs
Ahogy azt pár bejegyzéssel ezelőtt említettem,nagyon nagyon szerettem volna egy Kate Moss által tervezett matt,vörös Rimmel rúzst,és hála a Coty-nak ez a vágyam teljesült is,mikor megkaptam az általuk küldött kis Rimmel csomagot.

Most pedig lássuk,hogy mi a véleményem a régóta kívánság listás darabról!

Szokásos Rimmel rúzsos csomagolás,azzal a kis különbséggel,hogy matt,vörös színű és van rajta egy szignó Kate-től :) (A régebbi Kate rúzs kollekció csomagolása fekete matt,piros Kate szignóval).
Stílusos.
Csomagolás: 10/10


Az én árnyalatom a 111-es "Kiss Of Life",ha jól láttam összesen 10 árnyalatban létezik,viszont ez a darab a legszebb és a legnépszerűbb is, igazi dögös vörös,ami nem hiányozhat egyetlen nő smink kollekciójából sem.
Egyébként isteni finom,édes, gyümölcsös illata van!
Jézusom,de furcsa ez a kép,pedig nincs rajta semmi effekt.
Ilyen szép,vörös színe van.Az elején még krémes,kicsit (!) fényes,de párperc múlva teljesen matt finist kapunk a rúzstól.
Finis: 10/10

És íme pár óra múlva,kopás után.Még mindig erős a szín,de nagyon megkopott :(

Kopás/Tartósság: 10/7 nem tökéletes,bár sokáig fent marad,csúnyán kopik.

Összesítve:
30/27
A szín és a matt finis tökéletes,de a tartósság még mindig nem az igazi.De megvagyok vele elégedve!

Nektek melyik a kedvenc "tökéletes vörös" rúzsotok?
xoxo.Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése