Karácsonyi életképek

Karácsonyi életképek

Remélem, hogy mindenkinek csodásan telik a téli szünete és élvezi az ünnepeket. Bár nagyon sok poszttal és videóval készültem erre az időszakra, "sajnos" a családi látogatások miatt nem tudtam mindenre időt fordítani, úgyhogy majd jövőre ezt pótlom. Addig is mutatok pár képet nektek az én karácsonyi képtáramból.


Nagymamámék így melegítik fel a szobát, nagyon kis hangulatos!


Meseszép, hópehely dísz


Rénszarvasos díszecske.


Ilyenkor mindig előkerülnek a mikulásos Coke poharak.


És persze a nagy, családi kártyázás sem maradhat el, szerintem a legtöbb családnál előkerül ilyenkor a pakli


Ez már nem karácsonyi, hanem névnapi: a szerelmem meglepett egy csokor virággal.


Ezzel pedig a keresztapukám lepett meg :) Egy új tetoválás, amit már régóta terveztem. Nem menőségből varrattam, számomra nagy jelentősége van, amit megszeretnék tartani magamnak :) ♥


DIY fenyő dísz

Ajándék wish list-es szoknya ♥


Ebéd :)


Koszorú :) Nagynéniéknél 



Csodaszép angyalka, imádom ezeket a kis figurákat.


Csaltunk :D Az Unicum üvegben likőr.






2 megjegyzés: