NOTD: Christmas Gift with OPI

NOTD
Christmas Gift with OPI



Először is : Minden kedves olvasómnak és blogos társamnak Boldog Karácsonyt kívánok! 
Másodszor pedig a mai bejegyzésben megszeretném nektek mutatni a karácsonyi manikűrömet és a múlthéten érkezett nyereményemet, amiben többek között OPI lakkok is megtalálhatóak voltak. A karácsonyi körmömet az egyik ilyen lakkal készítettem el!


Még soha nem volt OPI lakkom, sőt még kipróbálni sem volt alkalmam ezt a nagy hírű márkát, így igazi karácsonyi meglepetés volt, amikor a múlthéten a The Beauty-ful Life-on kisorsolta Blondie a nevemet, így az enyém lehetett két darab OPI lakk is (valamint még sok jó termék, amiről már videót is láthattatok a YouTube csatornámon). Ebben a posztban az Upfront and Personal árnyalat került a középpontba.


És íme a kész manikűr. Mint azt már párszor említettem, nem vagyok egy körömfestő művész, sőt kifejezetten béna vagyok ha a körömlakkozásról van szó, úgyhogy ne várjatok tőlem semmi téli tájképet a körmeimen. Most is csak egy karácsonyi csomagolásra hajazó kis piros díszítést festettem fel a gyűrűs ujjamra, mégpedig Boulevard 36-os árnyalatú, bordós lakkjával, míg az alap a fent látható OPI lakk.


Egyenlőre teljesen megvagyok elégedve az OPI-val, más lakk nállam két óráig nem bírja, nemhogy 2 napig (most, mikor ezt írom azóta viselem a körmeimen). Úgyhogy ez jó pont, de azért a végső véleményemet egy külön posztban leírom a tartósságát illetően.

További kellemes ünnepeket! ♥ 
xoxo.Mia



1 megjegyzés: