BlogSale !! BLOG SALE!!

BLOG SALE

Eladóvá vált pár smink termékem  és ruha darabom, amit szinte soha nem is használtam.
A vásárlás menete: írj kommentet az e-mail címeddel és, hogy melyik terméket szeretnéd.
Vidékieknek postázom, Pestiekkel személyesen találkozok.

!!!!TÖBB MAJD ESTE VÁRHATÓ!!!!


1.Maxfactor CC krém 
Árnyalat: 60 Medium
Használtság: Két alkalommal használt
Ár: 1000 Forint


NYC HD color négyes szemhéjpúder paletta
Árnyalat: 818 Union Square 
Használtság: 2-3 alkalommal
Ár: 500 ft


Essence Vampire's Love trendkiadás gél állagú pirosító
Árnyalat: 01 Bloody Mary 
Használtság: Tesztelés volt csak
Ár: 300 ft

Ezt a képet az interneten találtam, mert nem tudtam befotózni.
Vadonat új, MA vásároltam, teszter hiányában nem tudtam megnézni milyen, itthon pedig azzal kellett szembesülnöm, hogy nem is tetszik a színe élesben.

Essence Gel Tint
Árnyalat: 02 Deem Red
Használat: Csak Teszt
Ár: 300 Forint









2 megjegyzés:

  1. Szia Mia!
    A youtube talin már találkozhattunk nem tudom mennyire emlékszel rám de most nagy dilemmában vagyok mert mindegyik tetszik úgy hogy lehetne az hogy a hétvégén találkoznánk és megmutatnád őket nekem élőben is?

    VálaszTörlés
  2. Szia, a két Essence tinta már elkelt :C

    VálaszTörlés