Teszt: Essence Pigments 04 Broadway Starlet KIFUTÓ TERMÉK!

TESZT
Essence Pigments 04 Broadway Starlet 
KIFUTÓ TERMÉK


Teszt, ismét :D És ismét egy Essence kifutó termék, vagy ha úgy tetszik termékek, mert a bázis, amit használtam a teszteléshez szintén megy a süllyesztőbe, nem tudom, hogy miért, én imádom, sőt a bloggerek többségénél olvastam, hogy nem kellene, hogy kimenjenek ezek a termékek, mert nagyon jók, ezt jómagam is megerősíthetem, mert egyszerűen imádom őket, a pigmentekből van jó pár, na de a többit majd lentebb!


Mikor anno felkerültek a pigmentek a drogériák polcaira már akkor kinéztem magamnak ezt a csodaszép csillámot, amiben ezüst, piros és kék csillám szemek kaptak helyet, ami baromi jól néz ki együtt, kicsit bennem a Június negyedikei ünnepet eleveníti fel bennem, imádom.


Maga az árnyalat a 04-es Broadway Starlet fantázia nevű darab, nekem még a birtokomban van egy arany (01 Studio 54) és egy lilás szín is (25 my little dragon) mindegyik rendszeres használatba van véve, imádom őket! 


A csomagolást imádom, jobban megvagyok vele elégedve, mint az elején a kis matricákkal, amik semmit nem védtek, ha le csavartam a tetejét egyből szóródott mindenhova a por és azt nem szeretjük, úgyhogy jobb ez a kis lezárós megoldás.


Amint látjátok ebben az esetben inkább beszélhetünk csillámporról mint pigmentről, nagyon apró, szépen csillámló szemekkel. 


A felső képen felül bázis nélkül került fel, míg alul bázis segítségével, nagyon szép, mint láthatjátok sokkal többet megfog az alap.


Alapnak az Essence szintén kifutó Colour Arts szemhéjalapját használtam, ami kifejezetten a pigmentek mellé készült, és IMÁDOM. (ebben a posztban sok az IMÁDOM szó)

Tetoválásom ♥

Itt pedig pár perc jövés menés után láthatjátok, alap nélkül már nincs is fent, míg a bázisunk megszáradt és megmarad a csillám a csuklómon, úgyhogy nem is félek attól, hogy a szememen ez másként működne.

Nagyon csalódott vagyok, hogy ezek a termékek nem lesznek többé kaphatóak, de remélem, hogy közkívánatra azért vissza hozzák majd őket hamarosan, vagy megújulva még jobb teljesítménnyel.

Ti mit sajnáltok, hogy nem lesz már kapható?

xoxo.Mia





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése