Teszt: Kifutó Essence all about matt! Fixáló porpúder

TESZT
Essence all about matt! Fixing loose powder


Ismét egy tesztel jelentkezek, milyen meglepő! Ezúttal az Essence egyik kifutó termékét elemzem ki, majd a végén elárulom nektek, hogy mennyire kár azért, hogy nem lesz már többet kapható. Egyébként ezt a kis porpúdert már rég kinéztem magamnak és csak sajnos a leárazások alkalmával volt rálehetőségem, hogy megvegyem. 




A felső képeken látható csomagolásról: egy kerek tégelyben található a púder, a tetejét lecsavarva láthatjuk, hogy steril, érintetlen darabról van szó, ugyan is le vannak ragasztva egy áttetsző matricával a kis lukacskák, ahonnan kiszórhatjuk a port. A most már 349 forintos áráért egy 11 grammos kiszerelést kaphatunk.



És akkor beszéljünk magáról a termékről és a hatékonyságáról. A fehér por állagú púder elsőnek bizarr lehet valakinek, aki még soha nem hallott a termékről, de egyébként megszokható, hogy nem test színű. Az állaga teljesen normális, por állagú, számomra nem érezhető az illata, nem kellemetlen. 

A felső képen felvittem és csak egy kicsit dolgoztam el a kezemen, így még szabad szemmel látható a fehér por, de az alsó képen púder ecset segítségével dolgoztam bele a bőrömbe és teljesen láthatatlan. Ma reggel használtam már élesben is, és alapozáskor is nagyon szépen eldolgozható, nem látszik az arc fehérnek. Szépen mattit, és sokáig matt is marad az arc, sajnos mostanában a T vonalam nem száraz, hanem kezd olajos lenni, ezért nagyon jó szolgálatot fog tenni nálam, sőt ha még lesz pár darab a drogériákban felvásárolok párdarabot, hogy tartós kapcsolatunk legyen.

Abszolút kár érte, maradhatna!

1 megjegyzés:

  1. Ezt a terméket én is megvettem, de még nem próbáltam! Az enyémben nem volt teljesen letapadva a fólia, valaki volt olyan ügyes, hogy kibontotta az üzletben és így kiszóródott belőle egy kevés, de egy púderpamaccsal ez a probléma kiküszöbölhető. :)

    VálaszTörlés