NOTD: O.P.I. & Moyra - Like glitter's raining on me

NOTD O.P.I. és Moyra lakkokkal 
Like glitter's raining on me 


Az utóbbi időben megszaporodtak a lakkjaim, aminek következtében a hozzá illő blogos bejegyzésekből is több lett, így került terítékre ma a két legújabb lakk szerzeményem együtt, a Moyrától és az O.P.I-tól! És, hogy miért is adtam a lakkozásnak a "Like glitter's raining on me" fantázia nevet, azt lentebb elolvashatjátok, de előbb...

... Egy kis infó a lakkokról:


Nagyon boldog voltam, amikor megnyertem a The Beauty-ful Life blogon a nyereményjátékot még az ünnepek előtt, mivel csodaszép O.P.I lakkok voltak a nyeremények között, így érkezett meg hozzám ez a csodaszép lakk is, az arany társával együtt, ami szintén meseszép, viszont az árnyalatukat nem tudhattam meg, mert mindkét lakk talpáról eltávolították a nevüket tartalmazó matricát, azóta kiderítettem, hogy az arany lakk az Upfront and Personal árnyalat nevet kapta, erre pedig a Peace, Love and O.P.I lakk hasonlított a legjobban, de aztán találkoztam azzal a lakkal és hát köze sincsen hozzá, így még mindig nem tudom, hogy milyen árnyalat Ő (ha Te tudod, légyszíves írd meg nekem kommentbe, megköszönöm ♥) 


Maga az árnyalat nagyon tetszik, egy kékes,zöldes, lilás árnyalat amit én magamban csak "sellős" színnek szoktam nevezni, így én csak "Mermaid dream"-nek szoktam nevezni ezt a szépséget. Maga a fedése nem túl erős, sőt kifejezetten gyenge ahhoz képest, hogy "O.P.I. lakk" legalább három, ha nem négy réteg szükséges ahhoz, hogy látszódjon is valami, de a hozzá társított Moyra 79-es fedőlakkal valami meseszép manikűrt kaphatunk! A Moyrás lakk egy nagy szemű glittereket tartalmazó fedőlakk, amiben a glitterek ezüstösen és szivárvány színűen fénylenek, gyorsan szárad.




És íme a manikűr, amit IMÁDOK, bennem a szilvesztert és a bulihangulatot valamint a hó csillogását is érezteti, nagyon kis hangulatos lakk és tényleg nagyon szépen mutat együtt a két lakkocska.
Egy olcsóbb kategóriás lakk hihetetlen milyen jó társa lehet egy drágább O.P.I. lakknak, imádom, imádom, IMÁÁÁDOOOM !!! :) ...
... És valóban olyan, mintha csillámpor esne rám :)

xoxo.Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése