Ismerjük meg egymást! "Tag"

Ismerjük meg egymást"Tag"


Míg érlelődik egy komolyabb hangvételű, személyesebb bejegyzés, addig gondoltam, hogy én is elkészítem ezt a tag szerűséget, melyre drága egyetlen Poppy és a csupa édesség Fanni is felkért.
A tag lényege, hogy 7 dolgot kell írnod magadról, amit még nem nagyon tudhatnak rólad, majd fel kell kérni további 7 bloggerinát, hogy készítsék el ők is. Nos ez a 7 bloggerina nem biztos, hogy meg lesz, de igyekszem!

Nos kezdjük is!


1.) Nagyon sok időt töltöttem kórházba mentális betegség és egyéb betegségek miatt (cisztáim és gerincbetegségem is van), ezért a kilencedik osztályomat meg kellett ismételnem. 7 tantárgyból osztályozhatatlan voltam.

2.) 3 éves korom óta táncolok, kipróbáltam a hip-hop, salca, balett, jezz balett, keringő, hastánc táncokat, valamint jó magam is taníthattam! Az életem legmeghatározóbb része a tánc volt, de sajnos a gerincem miatt nem tudok már komolyabban ezzel foglalkozni :(

3.) Áfonya fóbiám van.. Igen, igen, míg másnak pók fóbiája van addig én az áfonyával vagyok így...

4.) A párommal éveken át mindig ugyan akkor és ugyan ott (konkrétan egymás szájában) nyaraltunk, és soha még csak látni sem láttuk egymást. Az élet akkor hozott minket össze, amikor a legnagyobb szükségem volt rá.

5.) Kb. 15-20 megírt és elkezdett regény van eldugva az egyik polcomon, aminek a többségét még senki nem látta és nem olvasta.

6.) A nagyobbik húgom a legjobb barátnőm, legnagyobb kritikusom, személyi asszisztensem.

7.) Mindenki azt hiszi, hogy jó kislány vagyok és otthon ülök, olvasok stb. ezért mindenki megdöbben amikor meglátja, hogy van két tetoválásom :D

+1.) Mindig mindenki azt hiszi, hogy roma származású vagyok, pedig ez nem igaz. Sajnos a rosszindulatú emberek az interneten ahol csak tehetik le cigány kurváznak... :)

Az én választott bloggerináim:


Audrey's corner : Audreyval együtt jártunk jezz balett órákra, jóban is voltunk, de sajnos megszűnt a kapcsolat, és csak mostanában döbbentünk rá, hogy mi ismerjük egymást.
Behind My Makeup: Kamillát a nyáron ismertem meg, akkor még a Tumblr oldalán tevékenykedett mint blogger, imádom, édes csajszi :) 
Andicreative: Andi egy cuki blogger/vlogger csajszi, és kíváncsi vagyok, hogy Ő mit is osztana meg veletek!
Follow Anna: Hiperaktív YouTuber csajszi, akinek hála istennek már blogja is van, úgyhogy bátorkodom meghívni Őt is :)
Fashion With Obsession: Nem igazán ismerem a bloggerinát, ezért is lennék kíváncsi a válaszaira.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a jelölést még egyszer <3 holnapra készülök is a poszttal!

    VálaszTörlés