Amit tavasszal látnod kell - Filmes ajánló

Amit tavasszal látnod kell
Filmes ajánló

Cinema

Tavasszal rengeteg új film érkezik a mozikban, szerintem a legtöbb romantikus vígjáték is ebben az időszakban debütál a vásznon, így nem csoda, hogy az utóbbi időben rengeteg filmmel bővült az a lista melyen a megnézni kívánt filmek szerepelnek. Ezeket a műveket gyűjtöttem össze most nektek egy kisebb listában.

1. Love, Rosie


Az első helyen a Love, Rosie (magyarul Ahol a szivárvány véget ér) című film áll, ami bár még Februárban debütált nekem csak ebben a hónapban sikerült megnéznem. Elragadó romantikus film, a főszerepben Lily Collins (Tükröm, Tükröm; Csontváros) és Sam Calfin (Futótűz, Kiválasztott) látható. A filmben megjelenik a fiú-lány barátság téma, a fiatalkori terhesség is. Megjegyezném, hogy a film a P.S. I love you írójának tollából született könyv alapján készül, okosék azt mondják, hogy érdemes azt is elolvasni. Nagyon édes, igazi kikapcsolódás a film.

2. A cipőbűvölő


Nálunk már szinte hagyomány, hogy az egész család összeül megnézni egy-egy Adam Sandler filmet, így nem csoda, hogy nagyon várjuk A cipőbűvölő című filmet, főleg a húgom aki megszállottan imádja a színészt. Sajnos a legutóbbi Adam filmben csalódtam, számomra az Apa ég! egy primitív baromság volt már. Kíváncsi vagyok, hogy fog szerepelni nálam a The Cobber, melyben Adam egy cipészt. Vigyázzat, a filmben mágia is feltűnik és garantált a röhögőgörcs.

3. Hamupipőke

Cinderella | via Tumblr

Hihetetlenül boldog voltam amikor kiderült, hogy gyermekkorom kedvenc meséjét megfilmesítik méghozzá a kedvenc színésznőm, Helena Bonham Carter mellékszereplésével. A Cinderella a reklámok és az előzetesek alapján nagyon hasonlít az alapul szolgáló mesére, a jelmezek és az egész hangulat igazán mesebeli, a Disney ismét megadja a módját. (Egyébként azóta kiderült, hogy Emma Watson szereplésével érkezik a Szépség és a Szörnyeteg élőszereplős változata is, VÁRJUK) A főszereplőt Ellát Lily James alakítja, míg a herceg szerepére Richard Maddent választották, illetve szerepet kapott még Cate Blanchett, Ő mostoha karakterét fogja megeleveníteni a vásznon. Egyébként a Gyűrűk urában Garadriel úrnőt alakító színésznő játékát a kritikusok ebben a filmeben is imádták. 

4. Halálos Iramban 7

Official "Furious 7" Theatrical Poster Released!

Listám következő helyén egy kevésbé lányos film található, még pedig a Halálos Iramban sorozat 7. része. Igen, bizony, oda meg vissza vagyok Domért és barátaiért. Imádom a gyors autókat, az ütős zenéket, a jó storyt. A hetedik rész a harmadik rész utáni időszakot mutatja majd be, vagyis ebben a részben Han már nem kap szerepet, azonban egy új (na jó bizonyára több is lesz, például Han testvére) karakter személyében köszönthetjük Mr. Szállítót (ezt a filmet már azért is megéri egy nőnek látnia mert tele van iszonyat jó pasikkal...) aki nem túl pozitív jelenség lesz a filmben. Sajnos azonaban a színész stáb tavaly egy fővel kevesebben lett, ugyan is Paul Walker autóbalesetben elveszítette életét, így Brian karakterét a még fel nem vett jelenetekben Paul egyik testvére fogja alakítani. 

5. Tökéletes Hang 2

Novo pôster do filme 'A Escolha Perfeita 2' - Cinema BH

A filmes listát ezúttal egy zenés vígjátékkal zárom, még pedig a Pitch Perfect második részével. A filmben a főszerepet ezúttal ismét Anna Kendrick alakítja, a Bellák sorában is előző részben megismert színésznők láthatóak. Az előző film és a when I'm gone című dal sikerei után szerintem mindenki kíváncsi Rebel Wilson és társai új alkotására, bizonyára most sem fogunk poénokban és jó zenében szenvedni. 

Az én listám ezeket tartalmazta, Ti mit néznétek meg szívesen mostanában a mozikban? 

Mia


2 megjegyzés:

  1. A tökéletes hangot és a Cipőbűvölőt én is várom de még hozzá tenném a Lázadót is :)

    VálaszTörlés
  2. Én már láttam a Cipőbűvölőt és csalódnom kellett ebben a filmben. Az ajánlóban van az a rész, hogy: ...és grantált röhögőgörcs, ez sajnos szintén nem igaz, mert alig van a filmben poén. �� Nekem ez a véleményem a filmről. Amúgy imádom a videóid, csak így tovább! ����

    VálaszTörlés