Katy Perry koncerten jártam!

Katy Perry koncerten jártam!



Tél végén meghívást kaptam a Katy Perry parfümök forgalmazójától a Cotytól Katy Perry pozsonyi koncertjére, amiről már videót is láthattatok a YouTube csatornámon illetve az utazás előtt feltöltöttem egy smink videót is, azonban gondoltam megörökítem az emléket egy bejegyzés formájában.

Az utazás előtt: 


Nagyon izgatott voltam a meghívás miatt, hiszen imádok utazni és koncertekre járni, így két legyet egy csapásra, egy újabb ország kipipálva az utazós listámon és végre láthattam egy nagyon kedvelt énekesnőt élőben énekelni. A koncert előtt felvettem a kapcsolatot az egyik kedvenc szlovák bloggerinámmal hiszen kiderült, hogy Ő is kapott meghívást és ennek nagyon örültem. A koncert előtt pár nappal érkezett meg a hivatalos meghívó amelyből megtudhattuk, hogy hol lesz a koncert és mi lesz a programunk. Elkészítettem nektek a Katy Perry inspirálta sminkemet is amit lejjebb megtekinthettek, az outfittemről pedig a Phloam designere gondoskodott, neki ezer meg egy köszönet, teljesen eltalálta az ízlésemet a fehér-ezüst bodyval.

Az utazás napja:


Február 27-én délután indultunk útnak a Coty belvárosi székházából Szlovákia felé, nekem pedig egész úton Katy Perry dalai szóltak a fejemben, alig vártam, hogy végre élőben lássam a híres Prismatic turnét, és hallhassam a kedvenc dalaimat! 

Pozsonyba érve a Kampinski Hotel River Park volt az első állomásunk, ahol a halban finom meleg lattéval és süteménnyel szolgáltak ki minket, majd megismerkedhettünk a szlovák blogger lányokkal és újságírókkal is. Ezt követte egy szuper vacsora, ahol életemben először ettem tormát és steaket (ami isteni volt, azt hittem, hogy utálni fogom :D) és kaptunk valami nagyon furcsa gyümölcslevet ami valami hihetetlen savanyú volt, de azóta is arról álmodozok olyan kellemes íze volt :D

A desszert után átvittek minket egy partybusszal a Slovnaft arénába és Katy asszisztense körbe vezetett minket a backstageben, ahol beleshettünk többek között Miss Perry gardróbjába, paróka raktárába és az öltözőkbe is. Sajnos a színfalak mögött nem túl sokat kamerázhattunk, így sok érdekességet nem örökíthettünk meg. 


A koncert:


Maga a show hihetetlen élmény volt, nagyon nagy munka lehet emögött az egész mögött, minden dalhoz más háttérelemek, kosztümök nem beszélve arról, hogy mennyi koreográfiát kell megjegyezniük mind a táncosoknak mind pedig az énekesnőnek. Voltak Nicki Minaj inspirálta múmia nők, lufival repkedés, Hollywood felirat, lebegő emojik, és persze az elmaradhatatlan tűzijáték. 

Hatalmas élmény volt számomra minden egyes perc, bár sajnos a kedvenc dalom valamiért ezen az állomáson nem csendült fel illetve mi nem találkozhattunk Katy Perryvel míg az előző alkalmakkor ez a lehetőség adott volt, most nem jött össze.

Itt megnézhetitek az összefoglaló videót:

Itt pedig a sminkes videót:


Hamarosan ismét Katyről írok, ugyan is a kedvenc parfüm családom, a Killer Queen újabb taggal bővült, amit naná, hogy meg kell nektek mutatnom ! :)

Puszi, Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése