Pályázat: Az álom nappalim

Pályázat
Az álom nappalim



Az Otthonok&Megoldások pályázatára készítettem el a FundaHome alkalmazás segítségével az én álom nappalimat, és mivel a pályázat egyik kikötése, hogy írjunk egy blog bejegyzést erről a magunk által megalkotott szobarészről gondoltam megmutatom nektek is, hogy milyen az a hely ahol én szívesen tölteném a mindennapjaimat, illetve Ti is megtudhatjátok, hogyan nevezhettek.

A fenti képen láthatjátok, hogy milyen szobát választottam és hogyan rendeztem be, mindenkinek elsőre feltűnhet, hogy inkább a modernebb stílus jellemző rám, a fekete és fehér szín kombinációit csak a színes párnák törik meg, ami nagyon feldobják ezt eddigi egyszerűséget és szürkeséget. 

A növény nekem nagyon tetszett, szerintem egyik otthonból sem hiányozhat valamilyen kiegészítőnek (sőt szerintem az is nagyon jó, ha valaki esetleg otthon termeszt különböző fűszernövényeket is) illetve ugye valamilyen szinten a levegőt is tisztítja és sokkal barátságosabbnak is hat a berendezés.

Talán az egyetlen kakukk tojás amely nem illik be a szoba stílusába az a könyves polc, melyeken kicsit régebbi kiadású könyvek kaptak helyet. Ez igazából talán a legszemélyesebb részlete, hiszen imádok olvasni és soha, sehonnan nem hiányozhatnak az izgalmas regények.

Végül pedig megemlíteném miért pont nappalinak rendeztem be ezt a szobát. Ennek oka egészen egyszerű és kézzel fogható: ez a lakásnak azon része, ahol az egész család összegyűlik vagy esetleg egy baráti látogatás során és nagyon jó hangulatot ad a hatalmas ablakok miatti kilátás. 


Na és Ti hogyan varázsolnátok otthonosabbá lakásotokat?
Mia

1 megjegyzés: