TESZT | EOS ajakbalzsam

EOS ajakbalzsam
TESZT



Sziasztok! 

Még az év elején gondoltam vásárolok egy Eos ajakbalzsamot, hiszen mint ahogyan azt Ti is tudjátok oda-vissza vagyok az ajakápolókért, így mindenképpen ki akartam próbálni a tengerentúlon hatalmas népszerűségnek örvendő terméket. Azonban sajnos azzal pórul jártam, mint kiderült nem az eredeti terméket sikerült megvásárolnom, hanem egy replikát, amitől a szám kisebesedett és allergiához hasonló reakciót tapasztalhattam. Egy ideig hallani sem akartam a márkáról, azonban most végre (ugyan még csak online) találtam egy tisztességes forgalmazót és kaptam az alkalmon, hogy ismét kipróbáljam a legendás kis tojás alakú kencét.

A márkáról:

Az EOS egy természetes alapanyagokból készült termékeket forgalmazó márka, kínálatukban vannak kézkrémek, borotvahabok de egyértelműen az ajakbalzsamok hozták meg a sikert számukra, emlékezzünk csak vissza Miley Cyrus is ezt használta több klipjében is. A leírás szerint kirobbanó íz, illat és gyógyhatás várható a terméktől.

TESZT:


A terméket az eoslips.hu oldaláról rendeltem, 100%-os eredetiséget ígérnek és nagy választékban megtalálhatóak náluk Eos termékek, de megvásárolható náluk még a híres My Bottle üveg és Papanga hajgumik is. Előzőleg a Sweet mint ízű balzsamot rendeltem meg, de most valami gyümölcsösebb finomságra vágytam, így esett a választásom a Strawberry Sorbetre, ami egy epres ízesítésű Eos.

A leírás szerint ez egy eper fagyi ízesítésű termék, ami szerintem nagyon csábító lehet így nyáron a nagy melegben. A termék jojoba olajat, E-vitamint, és shea vajat tartalmaz, amik az ajkak hidratálására és ápolására szolgálnak. Plusz pozitívumok, hogy a termék gluténmentes, parabén mentes, természetes alapanyagokból készült, nem tartalmaz vazelint és paraffint sem.


Véleményem:

Amikor megérkezett már egyből szembetűnő volt, hogy miben más ez az eredeti termék, mint a hamisítvány. Sokkal jobban illik a kézben, más a csomagolás is, de az igazi pozitív csalódás az volt, amikor meg szaglásztam majd pedig kipróbáltam a terméket. Míg a hamisítványnak műanyag szaga volt és egyszerűen annyira kemény volt, hogy alig lehetett felvinni az ajkakra addig az epres kis finomságnak kellemes illata és íze is van, leginkább talán az epres hubabuba rágóra emlékeztet, krémes, és érezni, hogy hidratálja az ajkakat. Engem meggyőzött pár használat után is.

Csomagolás: Jó pofa, cuki és praktikus csomagolás 10/10
Illat, íz: Kellemes és tartós 10/10
Hatás: Puhává és ápolttá varázsolja az ajkakat 10/10

Mennyiért?: 1800.-

Mia


  


1 megjegyzés: