Tavaszi újdonságok az AVON-tól | TAMARA

Tavaszi újdonságok az AVON-tól



Sziasztok, 

Ismét jelennek meg a szebbnél szebb tavaszi-nyári smink kollekciók, ezek közül most az AVON népszerű matt rúzsait és a már szinte ikonikusnak számító négyes szemhéjpúder palettáját teszteltem, a véleményemet pedig veletek is megosztom.


Az első termék amit elkezdtem használni az AVON Négyes szemhéjpúder palettáinak új, matt árnyalatai közül a legsötétebb színeket tartalmazó Smoke and Fog. Nagyon rég nem próbálkoztam a márka szemhéjfestékeivel, hiszen előzőleg csak negatívat tapasztaltam, számomra egyáltalán nem voltak élénkek, pigmentáltak vagy tartósak a színek, de az új termékek híre hozzám is eljutott, így adtam egy esélyt, talán azért is mert imádom a matt dolgokat, legyen szó rúzsról vagy szemhéjárnyalóról. 



A kis kocka alakú paletta egy, az Avonnál már megszokott fekete-fehér dobozkában érkezik, melyen segítségként nem csak a termék neve és annak alkotóelemei találhatóak meg de egy amolyan, mit hova tegyél ábra is, ami nagyon hasznos tud lenni annak akinek erre szüksége van.


Az első szín az általam választott palettában egy vanília, amire már nagyon szükségem volt, mert az előzőleg használt termékem elfogyott. Szerintem nagyon jó alapszín és fok sminkhez lehet használni, akár a szemöldök alá is vagy a szemhéjra. 

A második szín egy csokoládébarna, ami alap nélkül nagyon jó satírozó szín lehet, alappal pedig egy erős, határozott sötétbarna szín, amit akár a szempillatőbe is felvihetünk amolyan kontúrként. 

A harmadik szín egy kékes árnyalat, inkább szürkés kéknek nevezném, hasonlít egy régebbi AVON palettámban található színre. Ez az egy amelyik nem a szívem csücske, nem rajongok a kékért.

Az utolsó, negyedik árnyalat egy sötétszürke szín, amit szintén rengeteg módon fel lehet használni, eléggé pigmentált így szerintem ez is használható a mélyítővonalba vagy a szempillatőbe keretként. 

És akkor lássuk a terméket élesben:


Bal oldal: alap nélkül - Jobb oldal: alappal

Önmagában a termék nem túl élénk, de már így is pozitív csalódást okozott az előző tapasztalataimhoz viszonyítva, azonban alapot/bázist használva már egy igazán jó kis palettánk lehet. A színek sokkal határozottabbak, élénkebbek, ez főleg a barna és a sötét szürke árnyalatra érvényes, ahogy az a képen is látható. Azonban van negatív tapasztalatom ezzel a palettával is: nem túl tartós, sem alapozás nélkül sem alappal, bár azzal nyilván kicsit hosszabbíthatunk "élettartalmán".

Termék információk:

Név: Avon True Colour Matte eyeshadow quad (Négyes matt szemhéjpúder paletta)
Árnyalat: Smoke and Fog
További árnyalatok: Innocent Sky, Tranquility, Pulsate, Au Nature
Ár:  1799.- (Normál ára: 2499.-)



Ha már matt, akkor nem hagyhattam ki a bloggerek és a vásárlók által imádott matt hatású ajakrúzsokat, én egy kicsit erősebb és egy natúrabb árnyalatot választottam, mégpedig a Peach Flatters és a Marvelous Mocha árnyalatokat. Sajnos azt kell mondjam, hogy akadtak gondok a termékkel de ettől függetlenül pozitívan állok hozzájuk.

Az első problémám, hogy a termék nem éppen egyezik a katalógusban, vagy a tubus alján található szín mintával. A Peach Flatters számomra egy lilásabb, natúrabb árnyalat, ehhez képest a terméken már egy piros szín minta van, maga a termék ellenben, szép, tavaszias, rózsaszínes árnyalat. 

A Marvelous Mocha szintén egy lilás tónussal rendelkező barna az online üzlet szerint, a terméken barna matrica van, maga a termék ellenben egy természetesebb, nude barna.

A csomagolás nem sokat változott, ezúttal matt kiszerelése van a terméknek, a tetején a kupakon van egy kis ablak, hogy láthassuk melyik árnyalathoz nyúlunk éppen.


Elsőnek csak a kezemen próbálgattam a két rúzst, és miután kibosszankodtam magam a színek miatt megállapítottam, hogy nem kell egy percet sem várni, hogy be mattuljon a kence. Itt egyenlőre azt tapasztaltam, hogy szép, egységes, pigmentált termékekről van szó.



A termék állaga nagyon krémes, hosszas viselés és előhidratálás nélkül sem szárítja az ajkakat, sőt talán még hidratál is valamennyire. Nem csúnya, nem csomós, azonban számomra nem elég a fedése, szükséges egy hasonló árnyalatú kontúr ceruzával való alapozás, hogy ne legyen foltos és még hosszan tartóbb legyen az eredmény. A Peach Flatters egy szép, rózsaszínes árnyalat, tavaszra tökéletes viselet, nagyon megkedveltem. 




A másik árnyalatra ugyan ezek érvényesek, ellenben ez egy sokkal hétköznapibb, szinte mindig viselhető árnyalat. Sajnos úgy érzem nem lesz a kedvencem, hiányzik nekem belőle az a lilás tónus amiért megrendeltem. 

Termék információk:

Név: AVON Matt hatású ajakrúzs 
Árnyalat: Peach Fletters / Marvelous Mocha 
További árnyalatok: 15 árnyalat létezik ITT megnézheted őket!
Ár: 1149.- (Normál ár: 1699.-)

Remélem, hogy tetszett nektek a bejegyzés, ha bármi véleményetek lenne ne habozzatok megosztani velem kommentben! 





2 megjegyzés: