Hajtörténet - Hajápolási rutinom +VIDEÓ | TAMARA

Hajtörténet - Hajápolási rutinom
Videóval



Sziasztok kedves olvasóim,

A mai bejegyzés a Hajtörténet - Hajápolási rutinom videó kiegészítése, melyben plusz képeket és infókat kaphattok a hajammal kapcsolatban.


Ahogy azt a videóban is említettem sötét barna, feketés hajjal láttam meg a napvilágot, göndörke voltam, egészen addig míg nagyon hosszú nem lett a hajam, ugyanis a súly hatására egyenesebb, vagyis inkább hullámosabb lett a hajam. Édesanyámtól és apukámtól is a dús, vastagszálú, erős hajat örököltem, így kissé nehézkes volt a hajammal bánni. 


A fenti képen láthatjátok ezt a természetes hullámos hajat, amit említettem, bár már régebben videóban is láthattátok, hogy valójában ilyen a hajam. Legtöbbször derékig, fenékig érő hosszú hajam volt, azonban mint szinte minden embernél nálam is voltak olyan időszakok amikor (én vagy anyukám) változást akartunk ilyenkor bizony jött az az olló és megszabadultam jó bár centitől.


Kisebbik húgom születésekor már rövidebb hajjal hódítottam az óvodában, amolyan tipikus kisfiús stílusú frizurával, és tényleg, szerintem senki nem mondta volna meg, hogy kislány vagyok. Ez a haj egyébként nem sokáig volt meg, inkább a hosszabbat szeretem, a minimum mindig a vállig érő haj volt.


A hajamat a nagy vágás után hagytam nőni, változás egészen 13 éves koromig nem volt, amikor is azt kértem születésnapomra, hogy egyedül elmehessek fodrászhoz. A derékig érő hajamat fülig érő bobra vágta a fodrász és természetesen a hirtelen súly változás miatt a hajam vissza göndörödött, a fodrászatot nagyjából a High School Musical Chad-jeként hagytam el, aztán otthon el is tört a mécses. Akkor kaptam meg életem első hajvasalóját is. Hála istennek erről az időszakról egyetlen egy darab fotóm sem maradt, vagy ha igen, akkor az valahol nagyon nagyon messze eldugva.


Az első komolyabb hajfestésemre 8. osztályos koromban került sor, amikor is feketére festettük a tincseimet, akkor tájt ilyen hajjal éltem a végzősök életét, majd a gólyákét is. Visszatekintve nem ez volt a kedvenc hajszínem, sőt, ez az egyetlen szín amire SOHA nem festeném újra a hajamat. Szerintem a fekete az amelyik a legártalmasabb és amitől a legnehezebb megszabadulni


Majd következett az időszak amikor már nagyon hosszú volt a hajam és valami újítást szerettem volna, így elkezdtük egyre és egyre világosabb árnyalatokkal festeni a hajamat, a két legvilágosabb árnyalat a korall és a kapucsínó árnyalatú festékek voltak. A végső állomás egy világos rozsdaszín lett amit alább láthattok. A színt imádtam, nagyon jól mutatott a hosszú, hullámos loboncban, azonban mivel kreol bőrű és sötét szőrű leányzó vagyok nem állt a legjobban, ezért egy idő után már vissza akartam térni egy sötétebb árnyalathoz.



A videózást már sötétebb barnaként kezdtem, imádtam ezt a természetes, csokoládé árnyalatot, ha hosszú lenne a hajam biztosan újra ilyen árnyalatban pompázna a hajam, szerintem e tónusaimhoz is sokkal jobban passzolt, lágyabb és nőiesebb vonásaim lettek tőle.


Majd ismételten pár árnyalattal világosabb lett a hajam, de persze semmi komoly, még mindig a csokoládébarna színskáláján mozogtunk. A képen szintén a természetes hullámaim láthatóak, minden elfogultság nélkül mondva, valami gyönyörűek ezek a lágy hullámok.


Ezután jött "A VÖRÖS". Mivel a családban rengeteg ember vörös így szinte elkerülhetetlen volt, hogy valamikor Én is az akarjak lenni, így egy "vulkán vörös" árnyalatot választottunk a hajam festésére. Mindenki imádta, én is odáig na meg persze vissza voltam érte, azonban be kell vallanom, nem gondoltam volna, hogy a vörös árnyalat ennyire kényes. Nagyon nem szép amikor veszít az élénkségből, fakul és kopni kezd.


Vörösként még beiktattunk egy hajvágást, akkor jó pár centitől megszabadultam, de sokáig nem bírtam a szinte havonta történő festegetést, sem anyagilag sem pedig bőrileg, hiszen nem a legegészségesebb a fejbőrnek ha minden hónapban vegyszerekkel hozzuk össze.


Ismét egy barna árnyalatot kapott a hajam, ugyan azt a csokit ami a vörös előtt volt, azonban ezt az árnyalatot előszeretettel kombináltam színes tincsekkel, gyakran használtam színező habot vagy krétát.



Nem sokkal később, pontosabban tavaly január-február környékén kezdette el bennem a gondolat cikázni (megint) hogy szeretnék rövid hajat és ha azt mondom, hogy rövid akkor NAGYON rövidre gondolok. A long bob fazon volt az amelyik a legjobban megtetszett és be is jelentkeztem Leventéhez akihez az előző vágás óta járok a mai napig (Levente egyébként a Pólus BioHairben dolgozik jelenleg, imádom, nagyon jó kezekben érzem magam mindig ha rábízom a frizurám elkészítését.) 


Ott és akkor egy olyan tehertől szabadultam meg, hogy szinte megfogadtam, hogy soha többet nem akarok hosszú távon hosszú hajat. Mintha felszabadultam volna, sokkal könnyebb lett (a fejem) minden. A reggeli vacakolás, az órákig tartó hajmosás, hajszárítás és fésülés ami a hosszú hajjal járt a múlté.


A változás nagyon megosztó volt mind a nézőim mind az ismerőseim körében, sokak szerint (és magam szerint is) sokkal jobban önmagam voltam a rövid, könnyen kezelhető frizurával, sokak hiányolták a derékig érő fürtöket. 


A leghosszabb itt volt a hajam, ekkor vettem részt a Fibre Plex kezelésen is erről videót ide kattintva láthattok. Talán ekkor voltam életemben a legelégedetlenebb a hajammal. Se a szín, se a fazon, se a hossz nem tetszett, így nem is csoda, hogy a kezelés után, miután szőkére szívták a hajamat és letört a vége, ismét egy drasztikus vágást választottam.




Azóta ilyen hosszú a hajam és imádom, egyszerűen nem vágyom arra, hogy hosszabb legyen, bár néha hiányzik, mert iszonyat szép volt. A kezelés után nagyon száraz volt a hajam, elkezdtem keresgélni és tesztelni új hajápolási szereket, és most így a tél végére 3 hónap tesztelgetés után éreztem úgy, hogy megtaláltam a számomra legmegfelelőbb termékeket. 

Az aktuálisan használt termékek:



A hajamat a BioHeal Omega 3-6-9 halolaj kapszulával erősítem, december óta legalább 10 centis lenövésem van, sokkal erősebb a hajam.

A fésű csodát is kipróbáltam, és legnagyobb meglepetésemre nagyszerűen bevált, ez nem más mint a gubancok szakértője, a most már az AVON-nál is kapható Tange Teezer fésű.

Ez lenne az én hajtörténetem, az ehhez kapcsolódó videót itt megnézhetitek:



Xoxo,











0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése