Halloween Special Project III.

Special Project I.
Halloween Special Project
II.
A SP I. részének III.fejezete a Halloween Project utolsó szemelvénye következik egy alap két variációjával!

Cheeta Girls
A húgom és az unoka testvérem volt a modellem összekötöttük a kellemest a hasznossal hiszen a smink nem csak a blogra hanem a Halloween party-ra is praktikus volt elkészíteni a sminket.
Mindkettőjük sminkjét a divatos párduc mintha ihlette.
Bianka sminkje egy fehér-rózsaszínű párducmintás változat.
A belső szemzugból kiindulva fehér színt használtam majd összedolgoztam egy közepes rózsaszínnel és egy kis mályva színt is csempésztem bele. A végén megrajzoltam a mintákat majd az alsó vízvonalat kihúztam fekete ceruzával és fehér tussal.


Rebekának egy nagyon sötét rózsaszínt használtam a mozgó részre a szemöldökcsontnál pedig fehéret használtam ezt pedig megvadítottam egy kis tusvonallal amitől kicsit macskásabb hatást keltett.
De így is túl unalmasnak hatott ezért feldobtam az X-Faktoros CeCe Frey által elhíresült párducmintát.
Az vízvonalra feketét használtam.
xoxo.Mia






1 megjegyzés: