My Winter Wish List-Avagy mit írtam fel a téli listámra?


MyWinterWishList-
Avagy mit írtam fel a téli listámra?



A téli szezon közeledtével sok új holmit kell beszereznünk , hiszen ilyenkor szokta mindenki kezdeni a nagy bevásárlást.
Én is összeállítottam az én kis személyes listámat ami mellet nem csak az idei trend darabjai találhatóak meg de praktikus termékek is helyet kaptak rajta!:)
Imádom a magas talpú csizmákat-főleg ha az barna színű!Valószínűleg ebből idén nem veszek újat , a tavalyi tökéletesen megfelel semmi hibája nincsen (Barna magas talpú szőrmés csizma 7000.-)
Nagyon sok embernek készíti ki teljesen a hideg időjárás a bőrét ezért praktikus az Oriflame egyik legnépszerűbb terméke ,ez a balzsam . Körülbelül 500.-

Burberry - The Beat parfüm. Nem pont ezt az illat világot szeretném , de a másikról nem  találtam használhatón képet( nem zöld hanem inkább sárgásabb színű Müller 12.000.-)
A Lana Del Rey által reklámozott kötött felső igazán pihe-puha és meleg.(H&M  8990.-)
Egy ilyen csizmát szeretnék sok helyen kapható sokféle és más-más árkategóriában!

Essences pigmentek.
A szín az mindegy de nagyon tetszik mindenre fellehet őket használni(Essence 890.-kb.Dm)
A The Body Shop karácsonyi kollekciójához tartozik ez a két vaníliás  kozmetikum  , sokan zengenek ódákat a TBS-os termékekről és mivel a vanília határozottan az én illatom mindenféleképp szeretném kipróbálni. (Aréna pláza)
Ismét egy darab a TBS ünnepi kollekciójából. Ez egy mézeskalácsos fürdőkristály amit karácsony környékén mindenki szeretne szerintem :) (Aréna pláza)
A gallér nyakláncok (főleg ha ilyen csillogós villogós) nagyon felcsigáztak igazán szeretnék egyet ! (Claire's)
                                                      Remélem B is megcsinálja ezt a kis listát! 
xoxo.Mia
Ti mit képzeltek el erre a listára? Várjuk véleményeiteket kommentbe a poszt alatt! :) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése