Essence Studio Nails köröm matricák- TESZT

Essence Studio Nails köröm matricák- TESZT


A Rossmanban folyamatosan vannak leárazott áruk amik vagy hibásak vagy már lejárt a szezonjuk , így szereztem be ezt a két Essence körömmatricát is.
Az egyik egy matt , szürke , zebra mintás ( 01-es számú) a másik egy fényes,ezüstös repedező hatású matrica.
A repedező hatású felhelyezve.
A zebra mintás felhelyezve.

Vélemény:
Az én körmömre valamiért a kisujj körmömön kívül egyikre se illeszkedett egyik sem.
Ráadásul nagyon könnyen elkezd feljönni :( . Viszont a minták azok nagyon jók!
Én nem használtam alá-felé semmilyen fedő vagy alapozó lakkot , és a körmeim is elég rövidek , valószínű , hogy egy hosszabb körmön jobban is mutatna.
Ajánlani tudom gyors megoldás gyanánt egy éjszakás kalandra a körmökre , de hosszabb távra nem igazán.
Ára olyan 145-99 forint között is megtalálható már!
Eredmény:10/2

Próbáltátok már ? Nektek mi a véleményetek ? Esetleg más márkájú matricát próbáltatok már ?
xoxo.Mia


3 megjegyzés:

  1. Hmmm, én is teszteltem már ezt a matricát, nekem nagyon jól bevált. Lehet én fogtam ki egy nagyon jó minőségűt, mert amúgy a hugomnak is tettem már fel, neki sem bírta sokáig. Ha érdekel itt az én bejegyzésem róla:
    http://zizz05.blogspot.hu/2012/06/teszt-essence-studio-nails-nail-fashion.html

    VálaszTörlés
  2. Hát , sok különböző véleményt láttam már a termékkel kapcsolatban ! :)
    De mázlista az akinek jól szolgál :D

    VálaszTörlés
  3. Én is vettem egy (pont ilyen) zebramintásat és hát...Az értékelésem 5/10.A minta nagyon jó,meg a barátnőim is mondták hogy milyen jól néz ki,de nem tartós és nehéz "méretre vágni".Én használtam fedőlakkot,de így se tartott tovább 2-3 napnál...Viszont nagyon jól nézett ki és csak 100 Ft volt.:)

    VálaszTörlés