Háda Haul By Mia


Háda Haul

Sokan szégyellik , hogy turkálóban vásárolnak vagy úgy gondolják,hogy ott csak gagyi ruhákat lehet kapni.Nos ez a "mítosz" azóta teljesen alaptalan mióta a Háda megnyitotta kapuit. Az angol használt ruha kereskedésben olyan nagy márkák találhatóak meg , elég olcsó áron , mint a TopShop,Bershka,Versace és a többi. 
Én elég régóta járom a körzetemben lévő Háda üzleteket (akadnak előre leárazott termékeket áruló boltok és kilósak ahol kb. 3000 ft/kg a ruha ára.)
Most pedig bemutatnám új szerzeményeimet nektek!
Első szerzeményem egy Be Beau kardigán , ami kicsit minden stílust egybe foglal.
Piros színe képviseli a dögösséget,a szegecsek a vagányságot , a pici szívecske alakú gombok a cukiságot , a felső anyaga és fazonja pedig a kifinomult eleganciát.
A mérete S-es.
A piramis alakú ezüst szegecsek, és a szívecske gombok (lehet,hogy kicserélem őket valami egyszerűbb ezüst gombra !)
A második választásom egy Texas Rangers-es Baseball dzseki , aminek semleges szürke-fekete színei vannak ezért nem kell sokat vacillálni , hogy mit vegyünk fel hozzá. Én egy sima farmerrel és szürke Converse cipővel avattam fel. A márkája no name... (igen oké , lehet semmilyen márkát is találni!)
A kasszánál mindössze 1390.- fizettem , de annyi mindent hagytam ott ami nagyon tetszett ! :(
xoxo.Mia



2 megjegyzés: