Essence eyebrow stylist set TESZT

Essence Eyebrow Stylist Set
Igazából , már régóta fájt a fogam egy szemöldök festékre , miután az Oriflame márkájú nagyon nagy sikert aratott nálam és a karácsony alatt befolyt pénzből be is zsákmányoltam egyet az Essence-től.
A szett tartalma:
- 3 különböző formájú és vastagságú szemöldök formázó sablon
- Egy használati utasítás( sajnos a magyar ismét lemaradt)
- Egy világos és egy sötét barna színű festék (nem krém állagú)
- Egy kis ecset
A színei iszonyat szépek , és intenzívek , erősen pigmentáltak.Szerintem akár natúr vagy füstös smink elkészítéséhez is besegíthet , mint szemhélypúder :)
Ilyen kis szépen a csuklómon a színei , de sajnos nekem a korom fekete szemöldökömet nem fogja be egyáltalán :( Úgyhogy kicsit csalódott vagyok ... Majd el passzolom valakinek :P
Nem igazán látszik mert átlátszó mind a három sablon, de ők lennének azok. Szerintem tök normális és szép formákat kaphatunk.

Összesítve:
Nekem sajnos nem használt a fekete szemöldököm miatt , de kipróbáltam máson és ott tökéletesen végzi a dolgát. Kicsit talán az ecsete az ami nem igazán nyerte el a tetszésemet , de azt könnyen meglehet oldani egy másik ecset használatával.
xoxo.Mia





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése