NYC Smooth Skin Mousse TESZT

NYC Smooth Skin Mousse TESZT
Habállagú alapozó 
Sokaknál láttam , hogy áttértek a hab állagú alapozókra ezért itt volt az ideje , hogy ki próbáljam , ráadásul sehol nem találtam Garnier BB krémből normál bőrre valót  és SOS kellet valami .
Az első NYC termékem és nagyon kíváncsi voltam már. Hagyományos kis üveg tégelyben kapható.
Már a tetejét elhasználtam , úgyhogy nem teljesen újként mutatom be a terméket.Könnyű hab állagú , egyáltalán nem lehet érezni , hogy felkentük az arcra. Egyébként nem ajánlom a kézzel való felvételt , inkább a szivacs alkalmazását . 
702-es számú Natural Rose fantázia nevű darabot választottam ami a legsötétebb színt előzi meg egy árnyalattal , legalább is a mi Müllerünkben így volt. Bár sötétnek tűnt első látásra , eléggé világosítja a kreol színű bőrömet és már bánom, hogy nem a legsötétebbet választottam , de annyira nem nagy a különbség , hogy feltűnően látható legyen. Már megszoktam , hogy minden alapozó hófehérkéknek készül :D
Itt az alapozó látszik a sötétebbnek :D 
A fedése csillagos ötös, viszont száraz bőrűeknek nem ajánlom , inkább a zsírosabb bőrnek kedves olajmegkötő összetételei miatt.

Összesítve:
Imádom a magas fedését , és azt , hogy ahol kell mattit , de sajnos ott is ahol nem kellene.
xoxo.Mia




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése