Karácsony utáni HAUL

Karácsony utáni HAUL
Karácsony után újra kitör a vásárlási láz , hiszen minden boltban ilyenkor tartanak nagy leárazásokat. 
Az első amit beszereztem az F&F háza tájáról egy Tablet/Notebook tok , aminek nagyon örültem mert mindenhol 4000.- felett voltak az egyszínű sima tokok , ezt pedig 1810.- ért szereztem be ezüst-színes csillámokkal feldobva. A húgom is vett egyet , az övé egy szürke kígyóbőr hatású darab. 
Már nagyon fájt a fogam erre a két könyvre az egyik egy 2012 végén megjelent könyv Marie Lu- Legenda trilógiájának első része , a másik pedig Cassandra Clare- A halál ereklyéi sorozat első könyve a Csontváros , amit már 2 hónapja reménytelenül kerestem , de karácsony után pár nappal párommal felkutattuk az összes  könyves boltot és végül találtam egyetlen egy darabot. Egyébként pozitív dolog, hogy Könyvmoly kiadó új "Jó könyv" programja arról szól, hogy ha nem tetszik a könyv kapsz rá garanciát és visszaviheted :)
Legenda- 2500.-
Csontváros- 2900.-
xoxo. Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése