Best Of WeHeart It - 1.Sárga

Best of We <3 It 
FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW YOU BACK ! <3
1.Sárga

Az első téma összeállítását ez inspirálta:
Forrás-WeHeartIt
Nyárra az egyik alap szín a sárga, és a leggyakrabban a melegre való tekintettel egybe ruhákat hordunk.
Ez az összeállítás egy randin is megállná a helyét!
Nézzük,hogy valósítottam meg :
Ruha: Én egy egyszerű laza,világos citromsárga ruhát választottam,ami különleges szabással rendelkezik: az eleje hosszabb mint a hátulja, valamint az oldalán egy zseb is helyet kapott.
Farmer mellény: A fentebb látható képtől eltérően én egy farmerdzsekit választottam a szetthez,mellény helyett.
Cipő: Egy fekete,enyhén platformos magassarkút választottam
Kiegészítők:
Karkötők: Míg a képen egy textil bevonatú,fehér,sárga masnis darab látható,én egy citrom-narancs műanyag karperecet választottam.
Fülbevaló: Az angol zászlós,szívecskés ékszert egy színben jobban megegyező,narancssárga,zebracsíkos darabra cseréltem le. 

Tükrös fotó haha! :D

Ruha: Philip Russel (Végkiárúsítás,450Ft)
Cipő:Kínai Áruház (Tapolca,kb 3500Ft)
Farmerdzseki: Western Trading (1000 éves darab)
Karkötők: One Euro Market (290 Ft/cs)
Fülbevaló:Kik(290 ft/3db)

Eléggé régi darabokat használtam fel,de megérte,szerintem jól néz ki :)
Remélem,hogy csatlakoztok és hamarosan mások blogján is láthatom az összeállításokat! 
xoxo.Mia


Lessétek meg a többiek kreációját is!!


4 megjegyzés:

  1. Nagyon csini lett! Sajnos sárga cuccom kevés van, de talán majd ma ez megváltozik, irány a Háda :-D

    VálaszTörlés
  2. Uh, nekem is maximum 3 sárga cuccom van :D

    VálaszTörlés
  3. Szia, szerintem nagyon jó ötlet az a sorozat, én is szívesen beszállnék. :) És nagyon csini ez az összeállítás! ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia,Zsófi!
    Örülök,hogy tetszik a sorozat és , hogy csatlakoznál,szívesen várom a te ötleteidet is ,hogy miket készítesz egy egy témához!
    :)

    VálaszTörlés