Nyári HAUL-Köki HAUL

Nyári HAUL a KÖKI-ből!
Végre volt egy kis időm,hogy elköltsem a szülinapi pénzemet és meglepjem magam egy-két nyári gönccel,de természetesen megint összevissza vásároltam (volna,hogyha kedvenc barátnőm nincsen velem) és nem csak nyári darabok jöttek velem haza.De hála istennek a nyárköszöntő leárazások még javában tombolnak így sok sok forinttal kevesebben jutottam hozzá szuper dolgokhoz!


Tavaly ősszel kezdtem el vadászatomat egy egyszerű,fekete blézerre de egyszerűen sehol nem találtam meg a tökéleteset: vagy túl drága volt, nem tetszett a szabása,nem volt a méretemben,vagy éppen mikor azt hittem,hogy igen, megtaláltam,felpróbálva kiderült,hogy az ujja nagyon hosszú! :(
De ma,végre valahára kijelenthetem:MEGTALÁLTAM AZ IGAZIT! :)
Igazából őt majd csak a hidegebb időszakban használhatom ,de megérte.


Ez az ujjatlan ing egy másik darab amire hetek óta vadászom,megdöbbentett,hogy ilyen könnyedén rátaláltam,és az ára is! A kép csalóka,a valóságban az anyag átlátszó és apró.párducminták díszítik,aranygombokkal és keményített gallérral is rendelkezik.


Soha nem szerettem volna azték mintás felsőt,nincs is hasonló cuccom,de ez ahogy a kezembe akadt sugalta,hogy haza jön velem. Neon színe és hatul hosszított fazonja (csakúgy mint a fenti ingé) beleillik a jelenlegi divatba :)



Szerelem gyerek. Lila,aranyszegecsekkel,annyira imádni való <3
És már mindent el is mondtam róla :)

Eredeti/Akciós ár:
Blézer......New Yorker-Fishbone Sister:9890Ft helyett,2990Ft
Ing......CosmosCity-ebelieve:995Ft helyett 495Ft
Azték mintás........H&M-Divide by H&M:2990Ft helyett 1500Ft
Balerina.......H&M-H&M:2900Ft helyett 1500Ft

Eredeti Ár Összesen: 16.865Ft
Akciós Ár Összesen:6485Ft
Sporoltunk 10.380Ft-ot, ami azt hiszem,hogy nem egy rossz húzás!

XoXo.Mia







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése