Best Of WeHeartIt-4.Mutasd a Hasad!

Best Of WeHeartIt
4.Mutasd a hasad!/Show your tummy!
FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW YOU BACK ! <3
Ezúttal egy igazán nyárias összeállítással készültem. Lássuk is,hogy ezúttal milyen We Heart It kép inspirált!
This time I prepared a really summery Outfit. Let's see the photo from We Heart It which inspired me !
Annyira szép!/She is so pretty!
Itt pedig az én Outfittem 
And this is my Outfit

Egy rövid fekete, laza felsőt választottam,amin egy fehér masni díszeleg,egy ciklámen cipellőt és egy shortot.
I chose a short black top with white bow,a cyclamen shoes and a short.

Az összeállításhoz egy zebra mintás,rózsaszínű fülbevalót választottam.
I chose a pink,zebra zebra pattern earrings.

Ez a cipő,szegecsekkel.
This is the shoes with some rivet.
Színes (narancs,citrom,fehér,pink,piros) karkötő.
Colorful (orange,yellow,white,pink,red) bracelet.

Ez pedig a vég kifejlett :)
And this is the final look.
Hogy tetszik?
Do you like it?


És egy kis plusz. Keresztanyukám kint élt Londonban (10 éve) és hozott nekem a Claire's-ből egy strassz tetoválást,amit teljesen elfelejtett és csak most talált meg :D Vicces,de nagyon kis csinos,és a kor nem is fogott rajta semmit.
And more... My Godmother when she lived in London (10 years ago) bought me this pretty thing in Claire's shop..and she forget but now found it. Its funny but still pretty!!
xoxo.Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése