H&M és Kenzo HAUL


1-2 hetes szerzeményeimet szeretném ma bemutatni nektek.
Sajnos mostanában nincs időm annyira a blogra,ezért nincsen sok bejegyzés és ezért csúszik folyton a BestOfWeHeartIt sorozat is,de ahogy tudom,behozogatom a lemaradásaimat,sőt hamarosan ismét videóval jelentkezem majd a YouTube csatornámon!

Visszatérve a HAUL-ra..: nem rég jártam a Budapesti,Blaha Lujza téri Europeum bevásárlóközpontban és bevásároltam alig 2000 forintból!Megint jó kis shoppingot csináltam,Anita büszke lenne rám :D
Eredetileg nem is akartam bemenni,egy bazi nagy vihar terelt be engem és a kisebbik húgomat,úgyhogy nem álltam ellen a kísértésnek,egye-fene alapon be mentem ide-oda :)
A H&M-be valamikor beszerettem volna amúgy is nézni,mert még mindig tartanak a szuper nyári leárazások és ismét találtam csodás holmikat,pár százasért.

Az első ami lekerült a polcról az a Divided by H&M körömlakk kollekciójából egy narancs sárga árnyalat,ami a Workout Orange névre hallgat...igazából azért fogott meg ez a termék,mert volt egy hasonló színű lakkom már,azt nagyon szerettem. (Rimmel volt?Vagy Manhetten? Vagy valami hasonló xD)
Egyébként még nem teszteltem, kíváncsi leszek a minőségére,mert nagyon szép lakkok vannak a kollekcióba,köztük csillámos fedőlakk szerűségek is,amik már nagyon kellenének.Tapasztalatok?
Aztán már nagyon fájt a fogam valami fincsi illatú,nedves kendőcskére és a csomagolása meg a tájékoztatója elcsábított...hát igen..
A leírás szerint ez egy vaníliás arc és kéz törlőkendő,10 darab, cuki zebra mintás,koptatott csomagolásban.
Meg szerettem volna szagolni,mert bár imádom a vaníliát,(nem tudom,valahogy az az én illatom) volt valami rossz érzésem a dologban,de a biztibácsi olyan csúnyán nézett,hogy inkább csak megvettem,gondoltam olyan vészes csak nem lehet..aztán otthon megszagoltam..ÉS DE! PONT OLYAN VÉSZES. Büdös,de valami hihetetlenül,köze nincsen a vaníliához,az is holt biztos.Ilyent sem veszek többet az tuti.
Ezek a kis virágos csatocskák belopták magukat a szívembe.
Sok sok rengeteg színben lehetett kapni őket,én ezt a kettőt szemeltem ki,egy sötét és egy világos lilát.
Cukik <3
Mivel nagyon kevés hosszú ujjú felsőm van ezért haza jött velem ez a csodálatos darab (komolyan,szerintem már lassan mindenem ilyen színű lesz :D) ami egy hosszított fazonú,szűk felső.Semmi különös,még is nagyon szeretem.

Ezt az istenfincsikirály Flower By Kenzo testápoló tejet ajándékba kaptam,és imádom,mert nagyon nagyon fincsi :)
Egyébként ez a fajta csomagolású,egy Flower By Kenzo ajándékszett darabja,de elég sok féle létezik.(Ez például)


 Flower By Kenzo testápolótej-9.990 forint (Ajándék volt,az árat Webshopból néztem ki,ennyi,hogyha nem a szettben veszitek)
Virágos csat-halvány lila:100Ft/2db
Virágos csat-sötét lila:100Ft/2db
Divided By H&M-körömlakk-Workout Orange:100Ft
H&M nedves törlőkendő-vaníliás,arcra és kézre:390Ft
Hosszú ujjú felső:700Ft

Ti is lecsaptatok már a H&M-es leárazásokra?
Mit szereztetek be vagy néztetek már ki?

U.i.:Hamarosan egy smink HAUL videó?! Jöhet?

xoxo.Mia


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése