Rexona teszt,vélemény

Rexona Teszt és Vélemény

Múlthéten írtam arról,hogy megkaptam tesztelésre a REXONA MAXIMUM PROTECTION termékcsalád tagjait,amiket egy hete folyamatosan teszteltünk anyuval és a húgommal :)
Kíváncsiak vagytok arra,hogy mi a véleményünk,hogyan alakított ez a termék?
Olvassatok tovább....

Hozzám a zöld csomagolású került,ami a mindennapos frissességért dolgozik,így arról kaptok bővebb infókat.
Igazából nem vagyok olyan izzadós fajta,úgyhogy inkább a friss illatért és érzésért használom,amit tökéletesen meg is kapok ettől a kis krémes dezodortól.
Nagyon finom illata van,viszont én nem este kenem fel,vagy fürdés után ahogy a leírásban utasítanak,hanem reggeli tisztálkodás után kenek fel egy vékonyka kis réteget.

Pozitív: nagyon finom illata van,amit egész nap megtart,sőt  még másnap reggel is érezhető,nem fogja össze a ruhákat de azért a feketénél vigyázni kell,meg kell várni amíg megszárad a krém.

Negatívum: a hónaljam az első használat után elkezdett izzadni.Soha nem izzadtam még ott! Komolyan. Számomra ez nagyon furcsa élmény volt :D De aztán nézelődtem kicsit a Krémmánián és olvastam még hasonló tapasztalatot!  
"addig csutak száraz hónaljam úgy elkezdett izzadni, mintha két liter kávét lehúztam volna.....(?!!?!)"
írta az egyik felhasználó.

Összesítve: 10/10 negatívummal együtt mivel ez csak egyszer fordult elő.

Húgom tesztelte a kék csomagolásút ami a tiszta érzésért felelős.
Az ő véleménye is pozitív és mivel ő az izzadós fajta a családban ezért ahhoz is tudott véleményt főzni,hogy hogyan is szolgál a Rexona az izzadás ellen: ezúttal sem kell csalódni, a kánikulában is tökéletesen szárazon tartotta a hónalját :)

Neki is 10/10-es,ahogy anyának is a Lila változatra!
Ti is kipróbáltátok már?
Vélemények?Megvagytok elégedve vele,vagy használtatok már jobbat is?
Bevallom,nekem az örök kedvenc az EZ a hónalj stift!

xoxo.Mia

3 megjegyzés:

  1. Tudhat valamit, ha ennyi ő alatt ilyen elégedettek vagytok:)

    VálaszTörlés
  2. Igen,igen,tényleg nagyon jó és ahogy látom a többi tesztelő is meg van vele elégedve! :)

    VálaszTörlés
  3. Nálam is a tesztelés alatt vannak, de én még várok velük :)

    VálaszTörlés