Csalódás: Lora 97-es neon lakk

Csalódás
Lora Express Finish körömlakk

Most biztos sokan gondoljátok,hogy micsoda színe van és ez persze jogos is: tökéletes neon rózsaszínű árnyalatban (97-es árnyalat) érkezett meg hozzám a Lora Expert Finish körömlakkja és gondoltam egy próbát megér,hiszen van egy csomó fedőlakkom a Loratól, épp itt az ideje letesztelni a színes lakkjaikat is. Aha,persze.

Még mindignagyon tehetségesen lakkozom ki a körmeimet :D
Felkenve egy csodás, fényes, géllakk hatású finist kapunk, bár ez egy réteg felkenése után még nem érezhető, így az "ajánlott" két réteget vittem fel a körmeimre, mesés volt!

Aztán....
A gyűrűs ujjamon lehet látni a kis buborékot.

Pár órával a lakk felkenése után, mikor az Essence Blush Sticket fotóztam be feltűnt,hogy a lakk a körmöm közepénél elkezdett felhólyagosodni, itt még nem tudtam mit is higgyek.

Másnap reggel pedig ez a látvány fogadott:


IGEN, EZ!!! Több körmömről is elkezdett felpattogni a lakk,a hólyagosodás után,de csak a körmöm közepétől. Tudom,hogy egy 270 Forintos lakktól ne várjak sokat, de azok után,hogy milyen jó kapcsolatom volt a fedőlakk tesóival azok után nem ezt az eredményt vártam volna.

Ti tapasztaltatok már ilyen?
xoxo.Mia




2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt semmi, szokásos köröm festési technikám csináltam.
      Viszont majd megpróbálom zselés köröm felé is,hátha úgy tartósabb lesz :)

      Törlés